Translate

28 Şubat 2014 Cuma

Bir Süre Yeppudaa'da Yokum

Burada Yeppudaa da çok sık konuştuğum insanlar var. Takip etmeselerde ara sıra kontrol edenler. Bende bir süre Yeppudaa ya girmeyi düşünmüyorum. Bu ani bir karar oldu ve neden kaybolduğumu merak edenler olabilir. O yüzden yazıyorum bunu.
Ne dir bu Yeppudaa ya olan gareziniz diyebilirsiniz. Geçerli sebeplerim var benimde.
Dün gece Yeppudaa ya girince farklı bir siteye geçip  telefonuma birşeyler indirmeye çalıştı.
Allahtan telefon engelledi. Panik yaptım ve indirmeye çalıştığı şeyi silip interneti kapattım.
Bu gün tabletten girince de benzeri reklamlar çıkınca bir süre girmeme kararı aldım.
Bu gün cuma ve yarın yeni bölüm hikaye ekleyecektim. o na da bir süre ara verip buradan devam edeceğim. Okuyanlar  diğerlerine haber versin lütfen.
Hesabı kapatma gibi bir niyetim yok. Bağlantıda kalmak isteyenler buraya yazabilir. Bir şekilde konuşacak yol buluruz.
Uzun süredir yazdığım ilk blog bu kadar sıkıcı olduğu için üzgünüm. Blog yazmaya geri döneceğim yakın zamanda inşaallah.

35 yorum:

  1. Merhaba kız -dizikolik- ben gaara :) romeon etiketlemiş bizi senin haberine üzüldüm gerçekten seninle hoş sohbet ediyorduk ayrıca hikayeni ilgiyle takip ediyordum :D madem sen gelmiyorsun biz de senin mekana gelirik :D yaşadığın sıkıntının aynısını bugün ben de yaşadım. Bakalım bildireyim bir yetkiliye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo çölün gaara sı gelmiş :D
      Evet gecenin bir yarısı ondan bunu istedim. En azından kendim yazmak isterdim ama hiç yoktan iyidir ^^
      Beklerim gelin :D
      Ve bir cevap alırsan bana da bildir lütfen :)

      Sil
    2. Tamam ben en seni haberdar ederim :) herkes baya üzgün ama söyleyim ^^ bu arada blogunu çok beğeniyorum :D

      Sil
    3. Şimdiden teşekkürler
      Ah bende üzüldüm şimdi bak.
      Görüntü üzerinde hakaret uğraşıyorum. Ama beğenmene sevindim ^^

      Sil
    4. -dizikolik-cim :) adını bilmediğimden bu hitabı kullanıyorum :D söyledim de reklam koyma bişeysinde sorun çıkmışmış o yüzden böyleymiş. Yakında hallolur ^^ düşüncelerin benimkiyle çok benziyor :)) sadece hikayen için mi diyoruz sanki romeonla muhabbetini takip etmek bile hoş oluyor :D

      Sil
    5. Güzel bir hitap :D ben sevdim şahsen.
      Tahmin etmiştim. Zaten reklam konusunda çok sorun çıkıyor :)
      Oo komedi ikilisi olmuşuz haberimiz yok :D

      Sil
    6. He ya komedi ikilisi :D yepe ilk üye olduğumda inke-chan için gelip bana hoşgeldin demiştin hehe :D super ikili ^^ sizi gördükçe gülümsüyorum :))

      Sil
    7. Ah ilk karşılaşmamızı hatırlıyor :D Çok duygulandım.
      Sen bizim kavgaları bilmiyorsun tabi :D
      !nke chan ?? Hehe komik geldi. chan hiç yakışmadı ona :D
      !nke san hatta !nke kun daha uygun sanki :D

      Sil
    8. Farklı bir karşılaşmamız vardı :D ahaha ufak atışmalarınıza şahit oldum sitede kaç defa :)) yanyana geldiğinizde ne yapıyorsunuz ya? :D he ya !nke-chan olma mı ki? Hehe bu eki animelerden önce de hep kullanırdım alıskanlık olmuş :D -kun mu kullansam daha bi uyuyor gibi :P :))

      Sil
    9. Hep öyle oluyor zaten :D
      Senden önce büyük kavgalar da oluyor du :D
      Yan yana gelmek ?? Biz yeppudaa da tanıştık. Yolda giderken çarpışsak birbirimizi tanımayız :D
      En sevdiğin ek chan yani :D

      Sil
    10. Aha cidden mi? Hani ikiniz de istanbuldasınız ya muhakkak görüşüyorsunuz diye düşündüm :)) biliyor musun sizi kendimle dostuma benzettim. O yüzden belki de böyle bi muhabbet var içimde :D mesela o benim ahjussim ben de onun ahjummasıyımdır :D ikimize has kavramlar ^^ inke dostuma benziyor sen de bana :D ya kusura bakma çenem düştü ama paylaşasım geldi :)) evet doğru bildin en sevdiğim ek chan. Çok kullanıyorum :))

      Sil
    11. Ne kusuru. Sevdim hikâyeyi :D
      Yok ben gizemli üyeyim. Romeom ile bile görüşmüyorum :D
      Bu arada sanırım gerçekten benziyoruz. Benim de var bir ajummam (Kardeşim) :D
      Bu tarz şeyleri günlük hayatta kullananları seviyorum :D

      Sil
    12. Haha bak ben de severim böyle kişileri :)) bir de arkadaşlarımın ommalarıyım. Ararlar beni 'ommaaa..' diye başlarlar konusmaya çok hoşuma gider :D romeonla bile görüşmediğine göre muammasın seviyorsun bu tarz şeyleri :) hiç merak etmiyor musunuz birbirinizi ay ?? :D

      Sil
    13. Benim hepsinde farklı bir adım var :D
      Evet eğlenceli oluyor gizemli olmak :D
      Bilmem o merak ediyordur belki :D Benim kafamda onun bir tipi var zaten :D Onu öyle biliyorum işte :D

      Sil
    14. Hehe bişey diyeyim mi? :)) yepte tanıstığım insanlar kafamda her biri bi anime karakteri olarak canlanıyor :)

      Sil
    15. Çok merak ettim acaba kafanın içinde ben nasılım :D :D

      Sil
    16. Aslında yazdığın hikayenin de etkisi var. Çünkü bize sunduğun yıldız karakteri (ama az ama çok) seni yansıtıyor. O yüzden aklımda sawako-shizuku-hinata karışımı birşey var :D

      Sil
    17. Evet Yıldız benim 22-24 yaş arası halim :D gelecekte koreye gidersem aynı onun gibi olurum diyordum. Tabi ailesi ve çocukluk arkadaşı. Yani kısaca geçmişi benimkinden farklı :D
      Söylediğim üç karakteri de bilmiyorum :D hangi animelerden ?? :)

      Sil
    18. Yani yıldızın karakteri seni anlatıyor aslında :D ben edebiyat çok severim o yüzden senin hikayene edebi metin anlayışıyla yaklaşıyorum :)) haa dur sana anlatayım bu karakterleri ;)
      Shizuku, tonari no kabitsu-kun'dan o böyle herşeyi kafasına takmayan sessiz bi tip :) accık da umursamaz :)
      Sawako, kimi ni todoke'den bu kızımız da derin düşünen hayata masum bir bakıs açısıyla bakan sessiz bi tip :)
      Hinata, naruto'dan çekingen ama güçlü bi tip :)
      Sen aklımda böylesin işte :D

      Sil
    19. Edebiyat güzeldir. Zaten romanlar da edebiyat a dahildir. Bunu da bir nevi roman olarak görüyorum bende :)
      İlk ve sonuncuyu anladım. İsimleri unutmuşum. İkinci ise bir ara izleyeceğim ^^
      Tamamen farklı biriyim ama :D Yıldız da aynı sekilde üç karakter e benzemiyor :)

      Sil
    20. Demek ben yıldıza böyle bakıyorum :)
      Heh he tutturamadım desene sen şuna :D ben senin yazılarından derin düsünceli bir insan olduğun kanısına varmıştım ha bi de şu k-fanlarının çokk abartarak benimsedikleri şeyleri umursamıyorsun icindeki kore sevgisini abartmıyorsun :D

      Sil
    21. Ihım ıhım... Senin kafanda çok iyiymişim. Sen öyle düşünmeye devam et :D :D
      Yani hikaye gerçekçi olsun istedim. Yoksa o da koreye kadar gitmiş bir kız. Tek farkı büyümüş olması. Fan olayını 13-14 yanındakiler gibi yaşamıyor. Ayrıca o da benim gibi ülkeye değil insanlara hayran olunur düşüncesinde :D

      Sil
    22. Hehe bak hele şuna sanki böyle düsünmeme vesile olan kim :D
      Bir insanı bir yere bağlayan insan değil de ne olur ki zaten :))
      Yıldız olgun düşünceli biri demekki sen de öylesin ;)
      Fan olayı 13-14 yaşa bağlı bi durum değil ki yaşı büyük olup da fanlığın dozunu kaçıran çok insan var..

      Sil
    23. Bende birşey demedim :D böyle düşünmeye devam et :D
      Çok kötü genelleme yaptım dimi :D

      Sil
    24. Yook bence iyi tespit yaptın ;)

      Sil
  2. Merhaba dizikolik ben İlkayTuna:)
    Anlıyorum seni.Ama fazla özletme kandini:)
    Benim başıma gelmedi böyle bir olay ama gelseydi aynı senin gibi paniklerdim herhalde.
    Sensiz sıkıcı olacak Yeppudaa...Şimdiden özlendin bil bunu:)
    Neyse blogun var o da olmasa hikayeyi okuyamayacağız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten adından tanıdığım tek kişisiniz ^^
      Tamam ır süre takılıp geri dönme niyetindeyim zaten :)
      Siz beni değil hikayeyi özlüyor olmayasınız :D

      Sil
  3. hey ben tagamashi! :)
    umarım bu ayrılığın uzun sürmez ve hemen dönersin :) tam da en heyecanlı yerde kalmıştık hikayede :Diyiki bloğun var artık burdan takip ederiz biz de napalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayonara dedim japon severler geldi :D
      Ja ne mi deseydim :)
      Yakın zamanda buraya ekleyeceğim insaallah ^^

      Sil
    2. Ben iki kategoriye de girerim :D
      Bekliyoruz :)

      Sil
    3. Ja ne de japonca. Ama sayonara daha bir elveda gibi ja ne görüşürüz anlamında oluyor biraz :)
      Japon severler ile ayrılmadık anlamında demiştim :D

      Sil
    4. pardon yanlış anlamışım :D

      Sil
  4. ecem ben:D varmı kardeşine hiç bir şey demeden gitmek kırıldım bak şimdi:( yeppudaa da gelmen için yetkililere bildirdim ekranı küçülttüler haberin olsun ama yinede 2 tane falan reklam var ama eskisi gibi değil gell artık lütfen özledim valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah hiç sorma. Zaten sana yanıt vermek için gecenin bir yarısı şarjı bitmek üzere olan telefondan girdim de sorun çıktı.
      Haber verdim !nke ile işte.
      Ah canım benim için uğraşmışsın. Ama yinede bir hafta kadar yokum en azından. Üzgünüm :S

      Sil