Translate

5 Eylül 2013 Perşembe

Heavenly Forest



Japonc adı: Tada, kimi wo aishiteru
Ülke: Japonya
Tür: Romantik, Dram
Süre: 116 dakika
Konu: Üniversiteye gitmesine rağmen çocuk gibi görünen Shizuru (Miyazaki Aoi) bir gün Makoto (Tamaki Hiroshi) ile karşılaşır ve ona aşık olur. İkisininde çocukluktan beri sahip oldukları hastalıklar yüzünden fazla arkadaşı yoktur. Ve bence birbirlerine çok yakışmaktadırlar. Ama Makoto başka bir kızdan hoşlanmaktadır. 
Fedakar kızımız benim asla yapmayacağım bir şey yapar. Hoşlandığı çocuğa hoşlandığı kızla çıkmaları için yardımcı olur. 

Karakterler hakkında:
Sevimli kızımız Shizuru. 
Bazı sebeplerden dolayı büyümesi yavaşlamış. Başlarda hastalık yüzünden sanıyordum ama sonradan başka şeyler çıkabilir. Fazla bilgi vermemek gerek. 

Makato.
Fotoğrafçı çocuk. Öz güveni az bir karakter. Kullandığı ilaçlar kötü kokuyor diye asosyal kalmış zavallım.

Birbirlerine yakışıyorlar

Kardeşim izlerken bir an sevdiğim bir oyuncunun baş rol olduğunu sandığım için oturup izlemeye karar verdim. Maalesef tahmin ettiğim kişi değilmiş. Ben Tamaki Hiroshi yi nasıl oldu da İkuta Toma ya benzettim bilmiyorum. Yinede iyiki benzetmişim diyorum. Film çok eğlenceli ve duygusaldı. Bir güzel ağladım yani. Biraz duygusalsanız ağlamayı göze alıp öyle izleyin. (Dikkat: Ağladınız diye size laf söyleyecek insanlarını odadan atınız.) Ben atmadım pişmanım :D
Fragman
İYİ SEYİRLER :)

2 yorum:

  1. Oooo ilk yazımızda hemencicik gelmişş :D:D:D
    hoşgeldin bu aradaaaa :D:D:D:D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  2. Aceleci bir insanım bilirsin .Yarışmada bana isim bile bulmuştun :D
    Hoş buldum :)

    YanıtlaSil