Translate

30 Eylül 2013 Pazartesi

Lovely Complex


Japonca adı: ラブ★コン (Rabu★kon)
İngilizce adı: Lovely complex/ Love com
Türkçe adı: Sevimli kompleks

Hikaye 170 cm boyundaki kız Koizumi Risa ve 156 cm boyundaki genç Ōtani Atsushi arasında geçiyor.
Japonya daki boy ortalamasına göre ikisininde boyu anormal uzunlukta.
Boyları ve sürekli kavga etmelerinden dolayı Japonya da ünlü olan komedi ikilisi 'All Hanshin Kyojin' e benzetilir ve bu adı alırlar.
Risa törende uyuduğu, Atsushi de notları kötü olduğu için yaz okuluna gelmek sorunda kalırlar.
Risa bu sınıfta kendinden uzun olan Suzuki Ryoji den hoşlanır. Atsushi de bunu fark eder ve arkadaşı Tanaka Chiharu ile aralarını yaparsa onun da Risaya yardım edeceğini söyler.
Ve böylece geçinemeyen komedi ikilisi bir anlaşma yapar.
Acaba istediklerine ulaşabilecekler mi ? Yoksa kendilerine başka birinilerini bulmak zorun da mı kalacaklar ?

Mangası 62, animesi 24 bülümdür. Aynı zamanda filmi de vardır. Ben daha izlemedim.
Anime ve manga arasında bence en iyisi mangası. 

Karakterler:
Koizumi risa: Eğlenceli bir kız. Sürekli bilgisayar oyunu oynuyor. Biraz otaku luk var galiba. Kendinden uzun biriyle çıkmak istiyordu. Umibozu hayranı.

Karakterin çizimini çok sevdim. Özellikle saçlarını. Sıradan anime karakteri gibi tek model kalmıyor. Sürekli farklı modeller çizmiş mangaka. Bu yüzden benim için özel karakterlerden biridir. 



Otani Atsushi: Chibi karakterimiz :) Basketbol oynuyor. Evet bu boyla. Gayet te iyi oynuyor. O da Risa gibi Umibozu hayranı. Çeşitli hayal sahnelerinde uzun olarak çizilmiş. Bence ona kısa olmak daha çok yakışıyor. Biraz salak bir tip. Yani anlama güçlüğü çekiyor. Zaten anime boyunca 'aho' (aptal) kelimesini ezberleyebileceğiniz kadar çok duyacaksınız :)
Ishihara Nobuko: Risanın en yakın arkadaşı. Bu kız olmasa hiç bir şey yapamazdı üstteki iki salak. Erkek arkadaşı Nakao-kun ile sevimli bir çiftler. Kız da çok sevimli. Tabi sinirlenmediği sürece :)
Kohori Kazuki: Fazla uzatmak istemediğim için diğer karakterleri atlayıp buna geldim. Manga da görür görmez 'Çok sevimli !!' gibi bir tepki verdim. Bende mi otaku olmaya başlıyorum ?! İlerde bir manga karakterine aşık falan olmam umarım :D Sonlara doğru çıkacak bir karakter. Diğerlerinden küçük olması lazımdı. Benim serideki favorim. (Söylemesem anlamıyordunuz :P) Normalde de ikinci karakterlerden yanayımdır ama bu başkaydı. Bütün o bölüme kadar olanları silebilirdim :D

Ve son.
Umarım izler ve benim gibi beğenirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder