Translate

24 Mart 2016 Perşembe

Bir Kızın Sizden Hoşlandığını Nasıl Anlarsınız ?



Tek cümle ile açıklayacak olursak Öyle hop diye 'ANLAYAMAZSINIZ!' 
Yani imkansıza yakın gibidir bu. Neden ? Çünkü genel kanının aksine, kızlar aynı değildir.

Daha iyimser düşünecek olursak eğer, 'Bu kız benden hoşlanmıyor, farkımda dahi değil' diyemezsiniz yada  birini anlarsınız belki ama her kızda aynıdır diye düşünüp, başkalarının yaptıklarından bu böyle yada böyle değil diye emin konuşmamalısınız.

Geçenlerde bir 'erkeğin sizden hoşlandığını nasıl anlarsınız?' diye bir araştırma yapayım dedim. (Tamam bununla gurur duymuyorum tabiki. Acınacak bir durum.)
Araştırmam yabancı youtuberlar arasında olduğu için tabiki çıkacak sonucun olumsuz olmasını ve bunu da 'Onlar geniş insanlar' cümlesine bağlamayı planlamıştım.
İlginçtir ki sonuç beklenin aksi çıktı ve baya baya söylenenin çoğunu yapıyordu.
Bir ton video izledim öyle. Baya yakışıklı çocuklar vardı aralarında. Arada onlara takıldım, bazılarını ona benzetip hayallere daldım derken sonunda sürekli yandan çıkan bir videoya tıkladım.

Video 'bir kızın sizden hoşlandığını nasıl anlarsınız' gibi bir şeydi.
İlk başlarken gülümsemekten bahsetti. "Eğer size gülümsüyorsa, rahattır, sizden hoşlanıyordur." gibi şeyler söyledi ki tamamen saçmalık.
Kendimi örnek gösterecek olursam eğer; bu mümkün değil! İlerde ne yönde değişirim bilmem ama eğer şu an rahatlıkla bir erkeğe gülümseyebiliyorsam, o kişi benim 'insan' olarak gördüğüm biridir. 'Erkek' değil.
Açıkçası çok fazla deneme yapmış olamama rağmen, hoşlandığım çocuğun karşısında gülümsemeyi başaramadım. Geriliyorum arkadaşım.
Ama bunu söyleyen çok kişi var. Demek ki dışarda bir yerlerde 'ki zaten düz mantık bunu söylüyor' hoşlandığı çocuğa gülümseyen kızlar var. 
Yani sırf gülümsedi diye hoşlanıyor, gülümsemedi diye hoşlanmıyor anlamına gelmez.


Basittir 'göz teması' Sizinle çok fazla göz teması kuruyorsa elbette bu güzel bir işaret. Ama itiraf edeyim yaklaşık 4 yıl hoşlandığım çocuğu yeşil gözlü sanıyordum... Gecen sene öğrendim ki mavi imiş :D
Göz teması şeysini bildiğimdendir ki 'itirafım' adı altında bir kez öküz gibi bakmış olabilirim.. Mal değilse bir şeyler anlamış olmalı..
Ama hala göz göze geldiğimiz anda reflex olarak göz kaçırıyorum çünkü kalp sağlığım için iyi değil.
Birde Türkçe bir videoda 'Sizi görmezden geliyorsa da ilgileniyor olabilir' demişti. Yani özellikle bakmıyorsa en azından varlığının farkındadır.
Dediğim gibi anlaşılacak korkusuna 4 yıl yeşil gözlü sandığım çocuğu.
Ama yine gelin görün ki bundan da çıkarım yapamayız çünkü bana ilgisini fark ettiğim birine karşı 'yanlış anlar, ilgilendiğimi sanıp boş umutlara kapılır' diye de böyle davranıyorum.
Evet kesinlikle iki durumda da aynı davranıyordum... Bu iş gittikçe izlediğim bir kısa filme döndü. 'is is it creepy or romantic'

Neyse konumuza dönelim.

Birde çok bahsedilen tensel temas olayı var. Yok size çok dokunuyorsa, yok sarılıyorsa.. Bu belki yabancılarda işe yarayabilir. Yada daha rahat kızlarda. Ama bizim ülkenin geneli böyle değil. Yanlışlıkla elimiz birbirine bir kez deymiştir ondan sonrası yok.
Kişisel alanı geçmekten bahsediyorlar. Bu da zor. Yani en azından utangaç biri için. Rahatlar da çok rahat olabiliyor. Yani aksine seni erkek gibi değil de arkadaş gibi görebiliyor da olabilir.
Şahsen ben o yaklaşınca geri adım atmış şahısım. 
Hayır beni öldürmeye niyeti var herhalde!! Gören arkadaşım 'ruhu çıktı' demiş benim için :D


En basit ve kabul edilebilir örneği 'arkadaş' örneği.
Hoşlandığınız kız her türlü olabilir. Ama genel arkadaş ortamı bunu belli etmeye meğillidir. 
Örneğin yanınızdan geçerken veya bir yerlerde otururken, kız size bakmıyor da, arkadaşları bakıp duruyorsa, yetmezmiş gibi birde fısırdaşıyorlarsa, hatta ve hatta kız onları tehdit etmeye kalkarsa.. (Sanki cümle kontrolden çıktı) bu güzel bir işarettir.
Tabi eğer kızın peşine takılmış tuhaf bir karakter değilseniz. O zaman ne kadar ürkütücü yada iğrenç olduğunuz hakkında konuşuyorlardır.


Konuyu toparlayıp, özet geçecek olursak; 'KIZLARI ANLAMAK ZOR'
Biz bile daha kendimizi anlayamamışız siz nasıl anlayacaksınız ?
Birde bir klişe vardır 'kadınlar ne ister?' Benden söylemesi, bir çoğumuz ne istediğini bilmiyor.
Bilenler de var elbet.. Geldik yine 'kadınlar aynı değildir' konusuna.

Kısacası size kolay gelsin anacım. Bizim işimiz çok daha kolay. Hele ki utangaç bir kızdan hoşlanıyorsanız işiniz baya zor. Bakınız ben.
Zaten toplum bizi kısıtlıyor ve doğal olarak ilk hamleleri sizden bekliyoruz beyler. 
Bir adım atın. Gurur gurur nereye kadar. Hem ilginizi belli edince kızın dikkatini çekebilirsiniz. Bir süre sonra düşüne düşüne 'Aslında hoş çocuk ya' diyebilir. 

Özellikle İstanbulda oturp, yirmili yaşlarda, çalışan, sarı biriyseniz gidin o sizin suratınıza bazen mal mal bakan bazen gözlerini kaçıran, ne yaptığı ne istediği belli olmayan, doğru düzgün gülümseyemeyen güzel kıza itiraf edin. 
Yok canım ne münasebet. Tabiki kendimden ve hoşlandığım çocuktan bahsetmiyorum.



4 yorum:

  1. Öncelikle yazın fena sayılmaz diyerek başlayabilirim.Senin aşkın karakter aşkı,Ne demek bu karakter aşkı? Sen soyut birisini seviyorsun.Sima somuttur ve çoğu insan senin aksine bir sıfata tutulur.Sense bir ruhu seviyorsun.Sana desem ki, bana sevdiğin çocukta sevdiğin özellikleri say,Sen bana mavi gözlü sarışın olmasından önce, eminim bana elle tutulamayan özellikleri sayacaksın.Bu karakter aşkı,günümüzde epey az rastlanan bir özellik,Klasik olacak ama seviyorsan git konuş bence,bunun cinsiyetle ilgisi yoktur.Bir tek Ölüler konuşamaz.Sizler beklersiniz lakin vaadesi dolanı azrail beklemez.4 sene kaybetmişsiniz.Daha en kötü ne olabilir ki?Zamandan çok söylemedikleri insanı yiyip bitirir.Ayrıca sarışın mavi gözlü asosyal çocuk ben henüz görmedim.Sarışınları uzun süre yalnız bırakmazlar.Olmadı alacaksın eline biranı,yengenin kapısı dayacaksın Ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimsenin okumadığını sandığım bu bloga bu kadar uzun ve ilgili bir yanıt yazdığınız için çok teşekkür ederim.
      Ama savunma yapmam gerekiyor.

      Öncelikle belirteyim ki ben mavi gözlü ve sarışınlardan hoşlanan biri değilim. Hatta lacivert değilse kesinlikle mavi göze gıcık oluyorum. Çevremde sarışın mavi gözlü çok tip var ve yarısından nefret ediyorum.
      Milletin Kıvanç diye öldüğü yıllarda 'bu tip ne ya' diyerek ona uyuz olan biriydim.
      Benim asıl olayım yeşil göz siyah saç. Hatta yeşil göz olmasa da Japon (Dikkat çekerim koreli değil Japon olacak) tipleri daha çok severim. Siyah uzun kalın saç, yüz yapısı vs.

      Demek ki neymiş ? Etrafta 'ben sarışın mavi gözlülerden nefret ederim' diye dolanmayacakmışssın. Sonra gelip buluyor.

      Ayrıca çocuğun yüzü sevimli lakin Benim boyum çocuktan uzun. Bire bir kavga etsek ben onu yenerim öyle de sıska. Yani çok yakışıklı da sayılmaz.

      Ben onu tipinden dolayı sevmedim.
      Evet itiraf ediyorum başta yakışıklı diye dikkatimi çekti ama ondan yakışıklılar da görüyoruz sık sık.
      Ayrıca arkadaş çevremde 'O ne bodur bu', 'Kız gibi sesi var', 'Bir olay olsa o seni değil, sen onu korursun' vs. gibi baya hakarete mağruz kalmıştır şahsı.

      Benim hoşuma giden tavırları ve hareketleriydi. Konuşma tarzıydı. Şapşal tavırlarıydı. Ve tabi bunların üzerine kurduğum kendi hayal gücümdü.

      Yazıyı yazalı 2.5-3 ay olmuş. Ve bu zaman içinde de aslında o kişinin sandığım gibi olmadığını öğrenmiş bulunuyorum. Çocuk hala aynı yakışıklılık, aynı sarı saç, mavi göze sahip. Ama kişiliğinin farklı olduğunu öğrenmem ile artık ilgimi çekmemeye başladı.

      Kısacası fazla hayal dünyamda yaşıyorum. Önce bunu düzeltmem gerek.

      Sil
    2. Aslında rasgele gelinen bir blog,Konu ilgimi çekti.Bir zamanlar güzellik bahşedilen insanları kıskanırdım.Hiçbir çaba harcamadıkları halde insanların onların etrafında toplanmalarının adaletsizlik olduğunu inanırdım.Bende biraz şiddete biraz da kitaplara sarılarak kendimi geliştirdim.Onlar hiç çaba harcadıkları halde madem benden öndeydi.Bende bedenimi ve aklımı geliştirim dedim.
      Güzel insanlar bende öyle hırs ve kıskançlık yaratmıştı ki,Sırf yakışıklı çocuklara özellikle bulaşır.Kavga çıkartırdım.Ne yalan söyleyim onları dövünce eşitliği sağlandığıma inanıyordum.Vicdanım da huzura eriyordu.Kötü bir şey yaptığıma da inanmıyordum.Zira çabalayarak kazanmış oluyordum.

      Fiziksel özelliklerimizi allah yaratmıştır.Ne yaparsak yapalım değiştiremeyiz.Ama değişitirebieceğimiz şeylerin sayısı çok fazla.Kıvanç Ölecek ve her zaman kıvançtan daha yakışıkları gelecek ,lakin dostoyevski öldü.Ama bir dostoyevski daha gelmeyecek.Tarih güzel tavus kuşlarını yazmaz.Tarih ölen kurtları yazar.O yüzden boy kilo,saç,göz,vucüt hatlarının hiçbir önemi yoktur.

      Kadınla erkek arasında ki en büyük fark,Erkekler sevecek birini arar.Kadınlar ise sevmek istediği birini arar.Bir erkeğin makyajı,sakalından ziyade süslü püslü söz sanatlarıdır.Bu da sana dost tavsiyemdir.

      Sil
  2. Özleyenin var ! Bilmeni isterim :( Konuşmayı özledim seninle bir umut yeni yazı gelmiştir diye girdim. Ama sende benim gibi yoğunsun galiba . Şu aralar yeppudaa da takılıyorum . Görürsen yorumu oralardayım.

    YanıtlaSil