Translate

14 Kasım 2013 Perşembe

To The Beautiful You vs Hana Kimi


Hangisi daha güzel ? Romantik komedi, başrolüne hayran olunası To the beautiful you mu yoksa gülerken evdekileri uyandıracak kadar komik, Nakatsu ve Kagurazaka gibi sevimli rollere sahip Hanazakari no kimitachi e mi ?
Benim favorim Hana kimi. İlk çekilen de o. Başta kore versiyonu olmasının sebebi onun daha çok bilinmesi. (Daha japon dizileri k-dramalara yetişemedi)
Kore versiyonu 3 karakteri anlatıyor genel olarak (klasik aşk ücgeni) Bu yüzden diğer oyuncular akılda kalmıyor. (Bi Eun Gyeol un oda arkadaşı kalmış bende)
Hatta 3. sırada duranı Exo dan Kai ye benzettim de 'bu dizide oynadı mı ki ?' dedim.
(Sahi ben mi hata yapıyorum yoksa gerçekten o mu ? [çok sonra farkettim baya baya exo oynuyor)
Hana kimi bütün karakterleri göz önünde tutuyor.
Örneğin Nanba. Tartışmasız dizideki en yakışıklı karakter. Gerçek adı Mizushima Hiro.
Diğer bir yakışıklı Kagurazaka. (İlk gördüğümde 'apaçi bu ya' dediğim doğrudur. Pişmanım) Gerçek adı Yuu Shirota. Dedesi mi ne fransız. O yüzden japona benzemiyor.
To the beautiful you da başrol (Choi min ho) yakışıklı ve sevimli. Her ne kadar ikinci karaktere üzülsek te yine de çok sorun etmiyotuz.
Hana kimi de başrol (Oguri Shun) o kadar sempatik değil. 'Lütfen gülümseme' diye yalvarmışlığım var. Kızımız Nakatsu değil de Sano yu seçince kahroldum tabi.
Dizinin diğer bir adı İkemen paradise (Yakışıklılar cenneti.) iken neden başrol bu ?
Neyse. Kısaca bahsettim ikisinden de. İzleyin ve hangisinin daha iyi olduğuna siz karar verin.

1 yorum:

  1. bende ilk gördüğümde apaçi dedim :) ama belki Choi Minho'ya olan aşkımdan dolayı to the beautıful you daha ağır basıyor :) Hana kimi'nin yanlızca ilk bölümünü biraz izledim ama devam edicem hatta izliyorum şimdi izliycem :)

    YanıtlaSil