Translate

2 Mart 2014 Pazar

Playful Kiss (Versiyonlar Versiyonlar...)

Bu diziyi bilmeyen yoktur herhalde. Kim Hyun Joong efendi sağolsun izletiyor diziyi. (Hayır ondan nefret etmiyorum. Sadece.. öyle işte.)
Buda verisyonu bol olanlardan. İlk olarak bir 1996 Japon versiyonu var. Sonra Tayvan versiyonu ve Anime. (Sıralamadan emin değilim) Son olarakta Koreliler yapmış.
Bu Japonlar da bakmış iyi gidiyor dizi. Birdaha çekmişler.
Bu sıralamadan bir haber insanlar da 'Japonlar korelilerden aldı bu sefer' modundalar.
Neyse işte benimle yaşıt bu seriyi seven bir arkadaş ile birlikte bende izledim yeteri kadar. (Kore, Yeni japon ve Tayvan versiyonlarını.)
Favorim Tayvan versiyonudur. (It start with a kiss) Aslında bunun iki sezonu var da çeviri yok. (Sonunda ingilizce izleyeceğim.)
Tayvan versiyonu çince. (Seviyorum bu dili) Erkek karakterin en iyi olduğu versiyon.
Diğerleri kadar odun değildi. Kızda sevimliydi. İtici bir hali yoktu. Ve favorim ikinci karakterler. Jiro Wang
Yakışıklı dimi ^-^ Ayrıca çok iyi oyuncu.

Japon verisyonu da iyi gibiydi. Yani erkek başrolü sevmesem de. (Furukawa Yuki)

(Adını aradığımda internetten bu tarz fotoğraflar buldum fazlasıyla. Kendini çekmeyi seviyor demekki.)
En 'odun' versiyonu buydu o karakterin. (Yani yinede tipi sevimli hiç değilse)
Zavllı Kin-chan... böyle birini yenilmek te kötü olmalı.

İzlememiş olsamda fazlasıyla bilgilendiğim anime versiyonu ise daha ayrıntılı. Yani hikaye o kore yada japon versiyonunun bittiği yerde bitmiyor. Orjinale sadık kalıp devam eden tek live action ise tayvan versiyonu.
Kısaca bu aslında it start with a kiss reklamı :D Diziyi sevseniz de sevmesiniz hangi versiyonu izlemiş olursanız olun yine de tayvan versiyonunu izleyin derim ^^

6 yorum:

  1. BenPlayfull Kiss'i hiç beğenmemiştim.İleri sara sara izlemiştim çünkü çok sıkılmıştım.
    Bir ara bırakmıştım hatta sonrada hadi şunun sonunu bir izleyeyim deyip öyle bitmişti dizi.
    Ama kızın fazla salak olması beni delirtmişti işin açıkcası.
    Ayrıca en beğenmediğim diziler bölümünde de yerini aldı benim için.
    Ama Tayvan versiyonunu izlemeyi düşünüyorum.Kore versiyonundan daha farklı değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle ki konu un aynı. Beceriksiz kız süper deha ya aşık olur.
      Ama yönetmen ve oyuncular farklı yere taşımış diziyi. Ben o ha ni ye sinir oluyorum. Kotoko-chan ı daha az itici buluyorum. Xiang Qin de aptal ama daha bir sempatik geliyor.
      Ben severek izledim. Sen ne kadar seversin bilemem ^^

      Sil
  2. odun versiyonlu olan dizinin adı neydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtazurana Kiss

      Ama ben bunu yazdıktan sonra ikinci sezonu çıktı ve tam anlamıyla vuruldum o oduna :D
      İkinci sezon başka bir şey olmuş >_<)

      Sil
  3. tayvan versiyonu hangisi

    YanıtlaSil
  4. tayvan versiyonu hangisi

    YanıtlaSil