Translate

17 Mart 2014 Pazartesi

K.will - Please Don't (이러지마 제발)

İşte size yeni bir seri. Hep ağlatan klipler mi olacak ? Bunlarda sizi şaşırtacak, gülümsetecek klipler.
Serinin ilk klibi, dinlemekten ziyade izlemeye bayıldığım Plase Don't ile açılışı yapıyorum.

Baş rollerde Seo İn-Guk ve You came from stars dizisinden tanıdığımız Ahn Jae-Hyun var. (Kızı tanımıyorum)
Klasik bir hikaye.
Birbirini tanıyan üç insan. İkisi aynı kişiye aşık. Zavallı Seo İn-Guk aşkını itiraf edemez. Kıza kötü davranır falan. Çünkü zaten Ahn-Jae-Hyun ve kız birbirleriyle yakındır. 
Bir gün zavallı ana karakterimiz arkadaşı ve aşkının evleneceğini öğrenir.
Olayı onlara çaktırmaz ama yıkılır. (Bu çocuğa ağlamak yakışıyor)

Derken zaman geçer. Düğün tarihi gelir. Seo İn-Guk yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirip düğüne gider.
Hatta kıza gelinliğin yakıştığını falan söyler.
Ara ara gece eve dönüş sahneleri çıkar. Seo İn-Guk araba sinir krizi geçiriyordur.
Düğün biter ve üstteki fotoğrafı çektirirler.
Seo İn-Guk araba elinde o fotoğrafla durur. Sonra resmi sadece kız ve kendi kol kola girmiş gibi görünecek şekilde yırtar.


Klibi izlediniz değil mi ? (İzlemediyseniz devamını okumayın)

Önce şu şoku bir atlatın ve tekrar izleyin klibi.

İkinci izleyişte daha farklı oldu değil mi ? Hatta belki Jae-Hyun un İn-Guk u kolundan tutup götürdüğü sahnede sizde benim gibi 'Hareketlere bak. Allahım yarabbim ya' demişsinizdir.
K.will i ve bu klibi bu yüzden seviyorum. Beklenmedik saçma sapan klipler yapıyor.
Oynattığı oyuncular da hep çok iyi oluyor maaşallah.
Neyse fazla uzattım. Siz en iyisi klibi tekrar izleyin

13 yorum:

  1. Allahııımmm yemin ederim şok oldumm!! Bu nasıl klip yaa :D bu klibi sürekli görüyordum youtube da felan ama hiç izlememiştim cidden yaa şok oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte beklediğim tepki :D
      Nasıl ? Beğendin mi ?? :)

      Sil
    2. Çok güzelmiş :D Bu Seo In Guk da geylikten kurtulamadı bi türlü.Reply de arkadaşı geydi şimdi kendisi :D

      Sil
    3. Kesinlikle izlemelisin.İzlediğim en güzel dizilerden biri :)

      Sil
    4. Evet çok duydum namını. Listede :D

      Sil
  2. Hah ha güldüm baya :) yalnız bu çocuğa bi türlü ısınamadım ben masterda bile sevemedim gitti *_*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o diziyi izliyorum. Daha önce love rain de görüp sevdim bu şebeyi :D
      Klip te iyi oynamış ama. Yetenekli çocuk ♥_♥ (Sadece yetenek değil)

      Sil
  3. @sangeu tagamashi dizinin ismi ne acaba?

    YanıtlaSil
  4. Kız jinyoungun dizisi olan he is phy- dizisinin jisoo oyuncusu ve aiatar üyesi. İsmini yama hatırlamıyorum

    YanıtlaSil
  5. Bir önceki yorumumda yanlış yazdım SİSTAR üyesi*

    YanıtlaSil
  6. inanmıyorum şarkıyı kaç kez dinledim ama hay sonuna dikkat etmemişim

    YanıtlaSil