Translate

19 Ekim 2013 Cumartesi

BB Cream

Bir süredir dersler, bayram derken yeni şeyler yazamadım. (Geçmiş bayramınızı kutlarım) Şimdi ise korelilerin çok kullandığı bir ürünü tanıtayım dedim.
BB Cream:
Nedir BB Cream ?
Biraz Kore dizisi izlediyseniz kesin duymuşsunuzdur. Çok amaçlı nemlendirici. Eşitleyici, kapatıcı, aydınlatıcı, nemlendirici ve koruyucu krem.
Birkaç hafta önce bir kozmetik mağazasında görünce çok şaşırdım ve hemen atladım. Alma sebebim güneşten koruma özelliği. Bu mevsimde. (Koreliler bana boşu boşuna para harcatıyor :D) 
Garnier ve Nivea vardı. Ama maalesef Sadece Nivea'nın açık rengi kalmış.
Gerçekten güzel kokuyor. Serinlemiş hissediyorsun. Ama kapatıcılık özelliği olduğunu pek sanmıyorum. Yani göz altı morluklarını pek kapatmadı. Diğer sorunları bilemem.
Eğer nemlendirici yada koruyucu diye alacaksanız iyi birşeye benziyor. Fondöten diye almayın yani.
Benim yaptığım hatayı da sakın yapmayın. İlk denemede biraz fazla sürmüşüm. Kendimi solaryumda unutmuşum gibi durdu :D Çok çok az sürmelisiniz. 
Sürdükten sonra (Doğru orantıda) gerçekten doğal görünüyor. Eğer çok beyaz tenli iseniz tavsiye ederim. Biraz renk veriyor. Cildiniz emdiği için de silseniz bile eliniz boyanmıyor. (Temizleme esnasında iyice sabunlamayı unutmayın)
Fiyatı yaklaşık 20 tl (Tam fiyatı unutmuşum :D)
Not: İlk açarken de dikkat edin. Ters durduğu için birden çok çıkıyor.

2 yorum:

  1. Hee bende avon da görmüştüm BB Cream :D acaba gerçekten o korelilerinden kullandığının aynısı mı?
    amcamın kızı da koreden getirtirdi :D
    Peki nasıl ?? Beğendin mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korelilerin kullandığını şahsen görmedim :D
      Öyledir herhalde.
      Amcanın kızına sor bakalım nasılmış :D

      Sil