Translate

23 Ekim 2013 Çarşamba

Sakura figürü buldum \(*-*)/

Asya ile ilgili bulduğum şeyleri anlatmaya devam ediyorum. Bu seferki bir figür.
Naruto'yu herkes bilir. En meşhur animelerden biri. Sakura da ordaki pembe saçlı ninja kız.
Artık bende onun figürü var. (Yaşasın \(^-^)/ )

Nerden ve nasıl buldum ?
Bir süre önce animelerden hiç anlamayan, Naruto'yu izlememiş, Sakura'yı duymamış bir arkadaşıma gitmiştim.
Onların komşusu sinir olduğum sekiz yaşlarında bir kız da oradaydı.
Oyuncaklarını da getirmiş. Bir baktım onlardan biri de bu. Bir şey diyemedim ve figür onunla birlikte gitti. (Ah ne büyük acı !)
Daha sonra öğrendim. Meğer o figür arkaşamın evindeymiş. Biri getirmiş ve o da oyuncak diye küçük cadıya vermiş.
Kafama takıldı bu. Sakura yı daha ne olduğunu bile bilmeyen bir çocuğun elinde bırakamazdım.
Düşündüm düşündüm ve aklıma çocuk menüsünden çıkan oyuncaklar geldi. (Evet normal menü çok geldiği için çocuk menüsü sipariş ediyorum -.-)
Hemen aradım ve dört oyuncak buldum. Bunları arkadaşıma verdim ve oyuncakları verip figürü geri almasını söyledim.
Bu biraz çocukça bir davranış farkındayım. Ama onu da öylece bırakamazdım.
Siz de benim gibi düşünüyorsunuz. Böyle bir şey bırakılmaz.
Hayır mı ? (-.- ) 

2 yorum:

  1. allah senii heheh:D
    az gülmedim haa :D ama tabi öyle görünce insan istiyor haa >___<
    bende aynısını yapardım kesin puhahahhaa:D:D:D

    YanıtlaSil