Translate

17 Ağustos 2014 Pazar

Aloo ?

Büyük ihtimal daha önce duymuşsunuzdur. Bizim yeni kore özentisi boy band'imiz.
Şu an yazma sebebim belki bir ihtimal hala duymayanınız vardır. Yada benim görüşümü merak edenler.. (kendine gel dizikolik! )



Neyse bu gurup 'Şans' şarkısı ile çıkış yapmışlardı ve bir ara haklarında konuşulmuştu. Bloga yazma geri duymamıştım bu yüzden. Şimdi ise yeni şarkılarıni gördüm. Tek klip te ne kadar çok ilerlemişler diye düşündüm. (Evet hala kötüler ama yine de 'Şans' tan iyi. Hiç değilse güldürüyor)

Bu gurup belli Kore özentisi bir gurup. Ama sanırım ilk düşüncemin aksine bunlar birleşip 'hadi bir gurup kuralım' dememişler. Menajer falan bulmuş bunları. Bir bildikleri Maknae var ki içlerinden biri "İlk okuduğumda 'makine' diye okumuştum" dedi.
Birde 'Maknae' yi sadece 'küçük' demek sanıyorlar ve boy konusunda maknae olabileceğini sanıyorlar. 

Tipler biraz ilginç. Kamera karşısında konuşmak için eğitim almaları gerektiğini düşünüyorum. Ve gülüşlerini düzeltmeliler. Espriri seviyelerini de. Çünkü hala bir Boy band gibi değil de arkadaş gurubu gibi görünüyorlar.

Daha önce kore guruplarını izlemişler. Ama onlar konusunda çok bilgili olduklarını sanmıyorum. Menajer zorlamış gibi sanki.

Bunun dışında da biraz saflar sanki. Erdi adlı üye"Bir metre kaç santim di" diye bir soru sordu. En küçük olan sa 'şan etiğitimi' yerine 'Şans eğitimi' dedi. Diğerleri de çok farklı değiller. 

Aynı evde yaşıyor olmalılar. Ve 'evde yemekleri kim yapıyor?' sorusuna 'temizlikçi' cevabı vermeleri onların türk olduğunun kanıtı. Hemde adının 'Dürdane' olamsı
Evet biz türküz ve idol gurubumuz olsa da aynı evde yaşasalar da yine de yemek yapamazlar.

Gurup 4 kişiden oluyor ve yaşları 18 ile 25 arası. 
Gurup ismini nasıl seçtileri ise tamamen saçma bir hikayeye sahip. Ama dediğim gibi güldürüyorlar.
Birbirlerine seslenirken 'aloo' diye seleniyorlarmış "Sizde bize neden 'aloo' demiyesiniz ki" diye çıkmış.


Üyeler hakkında kısaca

Adnan: 
19 yaşında
Maknae
Boy: 1.74
Kilo: 69
Sevdiği renk: kırmızı
Burcu: Balık


Yiğit: 
En büyüğü. 25 yaşında
Burcu: Terazi


Kadir: 
1992 doğumlu.
Aslen Karadenizli


Erdi:
1990 doğumlu
Boy:  1.78
Sevdiği renk: Su yeşili
Burcu: Boğa
Gurubun oburu
(Ve bana göre en iyisi o gibi görünüyor şimdilik)


Gurup hakkındaki düşüncelerim kötü değil. Aslında yaptıkları şeyden dolayı takdir ediyorum. Ama yine de yeteri kadar iyi değiller. İyi bir eğitime ihtiyaçları var ki bunu da türkiyede bulmaları biraz zor.

Eğer gelişerek ilerlerlerse (ne çok ler var O_O) eminim bir yerlere gelebilirler. Tabi çok fazla çalışmalrı gerek. Yine de şu halleri ile bile  Türkiyedeki çoğu 'sözde' şarkıcıdan iyiler. 
Hep derim 'japonlar visual rock gurupları, Koreliler k-pop gurupları yamışken bizim gençlerin arabesk-rap ve arabesk-pop yapmaları dehşet verici. Arabesk türk müziği bile deği!'
Sonunda yeni ve gerçek bir adım atan gençler görmek insana umut veriyor.

Ah birde unutmadan... "Hey bu benim seçim vaadimdi !!"  Eğer parti kursaydım..


3 yorum:

  1. söylediğin gibi tek bir klipte büyük ilerleme var . ama yeterli değil bence. ne bileyim korede stajerlik dönemleri falan çok zorlu yollardan geççiyorlar dans olsun ses olsun daha gelişmişler. ama biz Türk'üz dediğin gibi. Türk erkeği asla mutfağa girmez diye kalıplaşmış beyinlerde farklı olsun bizim olsun t-pop olsun ne diyim :D

    YanıtlaSil
  2. galiba yediniz bu gurubu, ortalıkta görülmüyor. koreye devam.

    YanıtlaSil
  3. Yaaa sizi çok cool buluyorummm yaaa çok tatlısınız😘😍😚😙

    YanıtlaSil