Translate

27 Kasım 2013 Çarşamba

-Mim- (Yine, Yeniden, Aynı Kişi Tarafından)

Sam yeli tarafından mimlendim yine. Bu sefer olaya biraz hakimim ama :)

Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?
Evet yaşadım. Yani aslında mucize de denir mi bilmem. Mesela
Geçenlerde elime kaynar su döktüm ama hiç birşey olmadı.
Rüyamda çapraz binada küçük bir yangın çıktığını gördüm. O gün çaprazdaki okul yandı.
Bazen istediğim şey söylediğim an gerçekleşebiliyor. Yada istemediğim şey bir şekilde olmuyor. vs. vs.

Almayı düşünüpte alamadığınız ne var ?
Çok şükür yok. Yani almayı isteyip te almadığım yada zamanını beklediğim şeyler var sadece.
Ehliyet alacak yaşa gelene kadar beklediğim mini cooper, sınavların hepsinden 80 ve üzeri not alırsam alacağımı söylediğim poloroid kamera ve hala karar veremediğim için alamadığim bir galaxy note 3 var.

Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı ?
Olmamı ? Herşeyde olduğu gibi kıyafetler hakkında da takıntım var. 
Hepsi uyumlu olmalı mesela. Hem güzel olmalı hemde kişiliğimi tanımlamalı. (aynada gördüğüm kişi ben olmadıktan sonra güzel olmasının ne anlamı var)

Nefret ettiğiniz huylar ve insanlar ?
Sürekli nefret ettiği huy ve insanlardan bahsedenler :D
Şaka değil. Sürekli "Şunu sevmem, bundan nefret ederim." Banane ?! :D

Sizi en net tanımlayan kelime ?
'Dengesiz' sözlükte bu kelimenin karşısında adım yazmalı :D

Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız ?
Türkiye. Evet, yabancıları daha çok severim, sık sık türkleri de söverim, ilk fırsatta yurt dışına kaçmak istiyorum ama türk olmaktan gurur duyuyorum. Sadece şimdiki türklerle gurur duyamıyorum. Yoksa ilk zamanlara kadar türkler, osmanlı vs. diğer atalarım sürekli övündüğüm birşey.

Tek başına insan keyiflenmek için ne yapabilir ?
Dizi izler, kitap okur, resim çizer, hikaye yazar... 

Nikah masasında evleneceğiniz kişiden 'Hayır' cevabı alsanız ne yapardınız ?
Şükrederim. Böyle bir öküzle evlenebilirdim de değil mi ? Zaten bir insanla hayatı paylaşacak tipte biri değilim ben. Sonum ya huzur evi ya 25 kedili çöp ev :D (Allah korusun!)

İnsan kaderini mi yazar , kaderini mi yazar ?
Soru mu yanlış bana mı öyle geldi? Neyse anladığım kadarıyka cevabım:
Kader yanlış anlaşılıyor. Kader ne değiştirebileceğim birşey ne de beni yönetebilecek birşey.
Benim özgür iradem çevresinde gerçekleşen Allahü tealanın kararlaştırdığı birşey. Geleceği gören bir yaratıcı zaten benim vereceğim tepkilere göre şeyler çıkarıyor karşıma. Yani benim düşüncem bu.

Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime ?
Sacrifice. Fedakarlık yada kurban (aynı gibi anlamı.) Neden aklıma bu geldi bilmem :D

İnternette sahip olduğunuz ilk nickname ?
Sanırım bu. Yani dizikolik.

Ve bu da bitti. Bu ilkinden daha eğlenceli oldu. Kendimi röportaj veriyormuş, önemli biriymiş gibi hissettim :D Acaba bunları okuyanlar ne düşünüyor ?
Bende bu mimi yeni blogger elifkutgun aayolluyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder