Translate

1 Kasım 2013 Cuma

Lee Seung Gi İstanbulda T_T

Lee Seung Gi program çekimi için Hırvatistan a giderken İstanbuldan aktarma yapıyor.
Bu haberi alır almaz Music Bank te olduğu gibi bir mutlu bir hayattan bezmiş dolanmaya başladım. Onunla karşılaşma hayalleri falan kurdum. Ve bir plan yaptım.
O gün turistlerin kesinlikle atlamayacağı bir yere gidip bütün gün gezecektim. 
 Fotoğraf imza bile istemiyorum sadece korece 'Seung gi merhaba, hoşgeldin.' desem yeterdi.
Neyse yine de olumlu bakmak gerek. Seung Gi ile aynı şehirdeyiz. O İstanbulda bir yerde belki oturuyor, yemek yiyiyor veya uyuyor ♥ 
Biz böyle oturup ağlarken Seung gi miz birilerine yol sormuş.
Bende tarihleri karıştırmasam belki orda ben olacaktım :'(
Aptallığım la kaldım işte böyle.
Yine de hala burada. Belki yine gezer. Hadi turistik bir yere gidip gelmesi için dua edelim :D
Sultanahmete gitmiş olmalı başka bir yer seçin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder