Translate

17 Kasım 2013 Pazar

T.O.P'nin Yeni Klibi 'Doom Dada'

Ayın 15'inde T.o.p'nin yeni klibi yayınlandı. Bu adam siyah beyaz klip çekmeyi seviyor.
Klip biraz ilginç. Bigbang'ten beklendiği gibi birşey.
Ama yinede başta maymunları görünce şaşırdım.
Klipteki en tuhaf şey onlar değildi ne yazık ki. Dev bir mikrofon, koşan iskeletler, zebra, koca kafalı tuhaf bir bebek, ceylan, motor üstünde dans eden T.o.p ve karnıbahar vardı.
Gerçekten farklı duygular içinde izledim klibi.
Belki bir ihtimal ilk izlediğinizde beğenmeyebilirsiniz. Ama iki kere daha izleyin derim. Beğeneceksiniz (sübniminal'in etkileri)
Gelelim T.o.p 'ın tuhaf hareketlerine. Herşeyi boşverin ve motor üzerindeki dansı izleyin. Gerçekten komik.
Yinede siyah beyazken çok seksi oluyor. Bu da yetmezmiş gibi birde vampir olmuş. (Bizi öldürmeye çalışıyor)
Ayrıca bu klip sayesinde T.o.p'nin bıyıkla bile müşhiş görüneceğini de öğrenmiş olduk.

Klip:
 
Doom dada dida
İlk izlediğimde acayip güldüm (biraz hüzünlüydü ama) 'YG ne yaptırıyor bunlara ?' dedim.
Bigbang git gide kafayı yiyiyor galiba. (Bunun kötü olduğunu söylemedim)
Hepsi solo albüm yaptı yine. Sıra Daesung'ta
Solo albümler iyi hoş ta dikkat edin dağılmasın gurup. Birlikte daha iyisiniz siz !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder