Translate

21 Temmuz 2014 Pazartesi

Japonyadan Gelen Eşyalar

Ne yazaıkki bir süredir bloga girdiğim yok. Ama bunu telafi etmek için yemedim içimedim sizin için taa taksimlere kadar gittim. (he ramazan diye yemedik içmedik ne yani)
(Bu 100. paylaşımımdır ^^)

Zamanında taksimin ara sokaklarında denk geldiğim ufak bir dükkan vardı.orayı hayranlıkla gezdim alışveriş yatptım ve tek fotoğraf dahi çekmeden çıktım. Sonra dedim 'Ben bunu bloga ekelerim ya' Ve o zamandan beri aylardır oraya tekrar gitmek için fırsat kolluyordum. (Bir kez gittim ama dükkanın yerini kaybetmiştim [dalgın yazar])

Dükkan dükkan diyorum da ne dükkanı değil mi ? Japonyadan gelen eşyaların satıldığı bir dükkan !
Gerçekten çok güzel şeyler vardı ilk gittiğimde. Ben bir çift çıbık aldıydım (10 tl)
İkinci gidişimde ne yazıkki eskisi kadar çeşit yoktu. Ama yenilerinin geleceğini söyledi adam.

Fotoğraflar

Bu dükkanın dışı. Çekerken yaptığım iki hata ise tümden dışını çekmek yerine vitrinleri tek tek çekmek ve yansımayı göz önünde bulundurmamak (Boşuna aramayın, beni bulamazsınız. Yansımada çıkmamak için ne kadar uğraştım.)


Çantalar, kimonolar ve cüzdanlar. (İlk gittiğimde kimonoların yanında ki yer ve cüzdanların olduğu yer anime şeyleri ile doluydu -_-) Şimdi daha çok çantaya ağırlık vermişler.


Bunlarda japon terlikleri. Uzun bir internet araştırmasından sonra isimlerinin 'zori' olduğunu öğrendim.


Bunlar da çeşitli anime figürleri. Komşum Totoro'dan Spirited Away e, Ponyo on the Cliff (Küçük Denizkızı Ponyo) dan Howl's moving castle (yürüyen şato) kadar çok tanınmış animelerin figürleri.


Birde böyle ıvır zıvır hiç ilgimi çekmeyen tuhaf örme takılar da satıyorlar.


Son olarak bunların ne olduğunu tamin edebiliyor musunuz ? Evet! Mangalar ! Hemde..... Japonca !! \(*-*)/


Bu da benim aldığım Bleach li kalem (10 tl) bunun gibi daha çok ıvır zıvır var. Telefon süsleri de vardı da 15 tl deyince vazgeçtim.


Dükkana nasıl gideceğiniz konusuna gelirsek..  Otobüsten galatasaray durağında inip oradan istiklal caddesine gitmeden hemen önceki ara sokaklar...

Tamam daha açık bir adren için Japan-fans tan buldum adresi. Oraya yazdıklarını daha önce tamin etmeliydim
Asmali Mescit Mah. Mesrytiyet Cad. 31/A Beyoglu istanbul Turkey

5 yorum:

  1. burada da tayvan, japonya karışımı birşeydi gelen malzemeler. bizdeki dükkan daha otantikti :D
    çubuğa 10 lira mı verdin :D
    ben arkadaşım için aldığımda 3 liraydı. birgün param olupta alışveriş yapacaktım, kapattılar dükkanı -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası biraz çantacıya dönmüş :D

      He ya yaptık bir aptallık :D

      Ama kalite farkı vardır cicim :D

      Sil
    2. ah kapanmasaydı kendime de alacaktım çubuklardan. (Allah'tan çıbıklarım vardı) :D
      düş kapanı vardı. ismini o zamana kadar bilmiyordum tabi. heirs izlerken ağır çekim yaşadım. :D
      ay bilmiyorum şekerim belki benim aldığım "çin malı"dır hahahahhaa~~~~~ :D :D

      Sil
  2. vaay çook güzelmişş *_* Böyle yerlerin olduğunu bilmiyordum.İstanbula gidince ilk işim buraya gitmek olacak! :D Bu arada 100. paylaşımını kutlarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook var böyle yerler :D Hep derim İstanbulda yaşadığım için çok şanslıyım :D


      Bu arada teşekkürler ^3

      Sil