Translate

21 Temmuz 2014 Pazartesi

Buradan Senarist ve Yapımcılara Sesleniyorum..

'Lütfen asya dizilerinin peşimi bırakın !'
Biliyorsunuz Türkiyede televizyonculuk 'bir şeyden bıkana kadar onun tekrarını yap' ten ibarettir. Örneğin bir komedi programı çıkar, tuttu mu ? Hemen taklitlerini yaparlar.
Bir dönem dizisi tuttuysa yandık. Artık her kanalda bilmem kaç yıl önceki olayları anlatan romanlardan uyarlama diziler yapılır.
Muhteşem yüzyıl çıktığı zaman da kaç osmanlı dizisi gördüm.

Şimdi mi ? Sıra asya dizilerini sömürmekte. Romanlar ve tarih bitince elde kalanlarla devam !

Hepiniz duymuşsunuzdur 'İ'm sorry i love you nun Türk versiyonu çekildi. Dizi iğrenç'

Sonra ? Sonra sıra Boys over flowers a geldi. (Aslında Hana yori dango)
Yolda görsem dönüp tekrar bakmayacağım tipi tuttular ünlü yaptılar, Dergilerde posterleri var sürekli. (Ah Min Ho fanı değilim ama bu o çocuğa hakarettir ya. Ülkemin salakları adına senden özür dilerim Min Ho -_-)

Bunları sindirmeye çalışırken Kiraz mevsimi diye bir başlık gördüm Yeppudaa da. Tamamen masum duygular la konuyu açıp nefret ve hakaretlerle kapattım. A gentleman's dignity nin Türk versiyonuymuş.. Siz benim CN imin iki üyesinin  oynadığı bir diziyi böyle katletmeye utanmıyor musunuz ?! Ah şöyle bir baktım da içim kan ağladı. Ne bilebilirdim ki Youtube ta video izlerken sürekli karşıma Çıkıp sinirimi bozan kızın aslında o dizi oyuncusu olduğunu.
Oyuncuları gerçekten kötü.

Neyse efendim bu bir şekilde iyi bir şeye vasile oldu da çok kızmadım. Ama bardağı taşıran son damla da geldi artık.

Günahkar diye bir dizi başlayacakmış. Nice Guy ın türk versiyonu imiş.  Adında meymenet yok ki dizinin. Sorumlular diğer dizi katledenler yine. Aynı tas aynı hamam kısaca.

Biri akıl versin bu senaristlere diyorum. Gerçekten kafanız yok mu sizin ? Hayır beceremiyorsanız bırakın mesleği. Burada görüyorum genç ve yetenekli yazarlar var.

Kafanızı çalıştırın ve biraz internette gezinin. Ne fanfictionlar var. Bazıları ünlü ismini kullansa da sıradan karakterleri içeriyor. Bunları kullansanıza ! Yazar ile iletişime geçin ve biraz para ödiyerek satın alın hikayesini. Örneğin daha ilk bölümlerini okumuş olsam da hyunbinaşkı nın hikaye konusu dizi için müsait. Klasik bir konu ama bunlardan iyidir.
Kore dizilerini aratmayan ne hikayeler var. Bunları satın alsanıza !! Hiç değilse nefret edeniniz olmaz. Ve kim bilir bende eskisi gibi Türk dizileri izleyebilirim artık.

1 yorum:

  1. Aslında ne kafa var bizdede kullanmayı bilmiyoruz milletimiz hazırcılığa okadar alışmışki diyecek bir şey bulamıyorum. Evet ablacım ya biz senarist olacağız yada türkiye berbat dizilerle yola devamedecek :D

    YanıtlaSil