Translate

26 Ağustos 2014 Salı

Gizemli Üyeyim Ne Yani ?! >:l


Bir çoğunuz biliyorsunuzdur, gizemli takılan biriyim.
Sebebini soruyorlar. Çok sebebi var yada tek sebebi 'canım öyle istedi'

İnsanların tepkileri de farklı oluyor buna. Kimi ilginç buluyor. Bazıları 'Bende yapsaymışım ya. Çok havalı' diyor. Biriniz 'Her gizem çözülür' bir diyeri 'Artık öğrenmek istemiyorum. Büyüsü bozulur'.
Tabi öğrenmek için sıkboğaz edenlerde var 'Adın yazılı mektup yollasan da okumam' diyenlere rağmen.
En sevimlisi de 'bana güvenmediğin için kalbim kırılıyor ama yine de anlayışlı davranıp bekleyeceğim' olmuştu.
Bazıları sürekli yüzüme vurup duruyor bunu. Beni rahatsız ettiğini farketmeden.

Öncelikle buna saygı duyan herkese teşekkür ediyorum. Ve bu kişisel birşey değil.
'Bana da mı ?' demeyin. Evet sizde de.

Anlamıyorum ne önemi var ki bunun ?
'Adını dahi bilmediğim biriyle konuşuyorum...' Açıklıyorum adım AliRıza..

Ah cidden Yıldız olsa ne değişecek AliRıza olsa ne değişecek ? Benim hakkımda bilgi yada düşünceleriniz ?
Adımı öğrenince beni daha mı iyi tanıyacaksınız ?

Size küçük bir örnek vermek istiyorum.. Geçenlerde nüfuscüzdanı gerektiren resmi bir işlem yaptırdım. Yarı uykuluydum ve mal gibi duruyordum öyleyece..

Kadın nufuscüzdanını aldı. Artık adımı, soy adımı, Ailemin adını, doğum yeri ve tarihimi ailemin nereli olduğunu biliyordu. Ve sonra yaşadığım yer ve telefon numaram..

Ama kadın benim geri zekalı, biraz da şımarık biri olduğumu sandı.. Yani ben öyle düşündüm en azından çünkü tepkileri öyleydi.

O kadın yeppudaa da hikayemi beğenen 75 insandan, wattpad teki 57 takipçimden farklı olrak adımı biliyordu. Ama bu yüzden faza insan sırf benim kalbimden gelen yazıları okudukları için beni daha iyi tanıyorlar.

Ben insanlara sadece bazı bilgileri veririm. Gerçekte tanıdığım çok az insan biliyor bu yazdığım fanfictionu. Yada blogumu. Beni tanımanızı sizi sevmemi sağlayan şeyleri...

Şimdi soruyorum hangisi olmak isterdiniz ? Adresimi bilen o sıkıcı kadın mı yoksa çatlak beni tanımış değerli insanlar mı ??

4 yorum:

  1. Ben güvensizlik olarak algılamamıştım bunu.Yani senin adın sonuçta ister söyler ister söylemezsin ve daha önce bir şeyler yaşadığını söylemiştin bununla ilgili.Ben bunu 'cool' bulanlardanım :D Ve çatlak seni tanımış değerli insanlardan olmak isterim tabii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi anlayışlı insanlarla tanıştığım için mutluyu *-*

      Sil
  2. bence sübliminal mesaj var burada. adın Alirıza hahhahha~~~ :D :D

    YanıtlaSil