Translate

12 Eylül 2014 Cuma

Kazakça Bilen Yok mu ? O.o

Geçen gün gecenin bir yarısı izleyecek bir şey bulamayıp kanal kanal dolaşırken TMB tv ye denk geldim.

Açılımı Türk Müzik Birliği gibi bir şeydi sanırım. Neyse önemli değil.

Bu kanal türkçe ve türk ülkelerine ait şarkılar yayınlıyor.
Türküye, Azerbeycan, Kazakistan, Kırgızistan.. ve şu an aklıma gelmeyen diğerleri

Bolca çekik oluyor kısaca.. Ama ne yazık ki seviye biraz düşük.



Neyse bu kanalda bir şarkıya takıldım. Kazakistanlı bir genç. (yada yaşlı da belli etmiyor) 
Adı: Ali Okapov

Klip bana biraz B.a.p nin tarzını anımsattı.. Dil biraz komik gelse de başta aslında güzel olmuş.
K-pop tarzı.. Aslında bu da k-pop oluyordur herhalde. 
KAZAK-POP

Görünce aklıma sizinle paylaşmak geldi. Belki yeni bir kültüre de adım atarız birlikte dedim ve konuyu da açtım.
Buraya kadar her şey iyi hoş ta bu şarkı hoşuma gittiğinden bir de anlamı neymiş bakayım dedim...

Demez olaydım!

Saatlerce çeviri aradım.. Yok ! Korece hatta arapça bile baktım yok.
Lyrics olarak vardı.. Google ın eline düştük dedim ama ne yazıkki kazakça çevirleri yokmuş.. Zaten bir işim düşsün onlara ama onlarda dil dahi olmasın :S

Yandex e bile daldım umutsuzca.. Her yerde çeviri aradım ama nafile..
O kadar takılmışım ki bir an kendimi vikipedi den Kazakça öğrenmeye çalışırken buldum..

Sabah ezanı okunuyordu!

Yine de çok ta zor görünmüyordu. Yani japoncadan sonra..

Ah umudumu yitirdim kısacası.. Şimdi sizden ricam olur da ingilizce çeviri bulursanız, Yada bu dili bilen birini bulursanız bana haber verin *-*

Merak edenler için de klip.. Bakmayın öyle ahım şahım bir şey değil. Ama arkada dans eden bir iki tanesini gözüme kestirdim.


3 yorum:

  1. Merhaba seni bloguma beklerim o zaman :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyorum öyleyse. Dünkü performanstan sonra kazakça merakım yine alevlendi :D

      Sil
  2. Merhaba seni bloguma beklerim o zaman :))))))

    YanıtlaSil