Translate

25 Aralık 2014 Perşembe

2015 Takvimleri

Yeni yıla az bir zaman kaldı. 2015 e girmeden kendi masa takviminizi yapın ^^

Geçenlerde bir sitede CN takvimi gördüğümde çok istemiştim. Ne yazık ki alamazdım.. Zaten çok ta pahalıydı.
Bende 'neden kendim yapmıyorum ?' dedim..

İhtiyacım olan şeyler basit. Bir yazıcı, basit bir shop programı, karton biraz tel ve kesip biçmek için birşeyler.

Ben sizin için bir kaç alternatif takvim yaptım. İstediğini kullanabilirsiniz. Başkalarına da yollamanıza kızmam.. Yeter ki direk resim linki değil blogun linkini verin ^^

Neyse başlayalım yapmaya..

Önce yazıcıdan çıkarttığınız kağıtları boyutları ile oynamadan yazdırın. (isterseniz ikisini birleştirip tek seferde yazdırabilirsiniz o ayrı)






Kalın karton (Yada mukavva daha iyi olur) 20 ye 33 cm boyutunda kesin. (12.5), (8), (12.5) cm olacak şekilde üç bölüm çizin kartona. Çizgilerden güzelce katlayın ve üçgeninizi oluşturun.


Bu sırada bir de defterler arasından kurban seçin. a5 boyutunda eski telli bir defter bulun ve tellerine kalıcı bir zarar vermeden ayırın.











Tellerin aralığını ve sayısını göz önünde bulundurarak kartona delikler için işaret yapın. Bunları falçata, bıçak yada delgeç ile delin.

Etrafındaki beyazlığı kestiğiniz kağıtlarınıza da aynı işlemi uyguladığınızda teli yerleştirin ve sıkıştırın.






Tada~ İşte el yapımı masa takvimi.

















Resimler;

Bu benim kullandıklarım. Hazirandaki kalbi görmezden gelin artık. Kendi doğum günümü yapmıştım.. O kadar da kusuru olsun. Yada siz başka kulanın altta seçenekler var sonuçta.













Bunları çok sevdiğim biri kendi çekti.. Takvim yaptığımı görünce 'benim için de yapar mısın benim çektiklerimi kullanarak?' diye sorunca bende 'Tamam ama bloguma da eklerim' dedim. Hepsi sizin için.














Birde 12 kişiler diye Exo yapayım dedim. (2 üyesi kayıp olsa da)
Fan değilim ama fanı çok.
















Son olarak ta tek takvimler.





2 yorum:

  1. ellerine sağlık. kızımızda pek hamarat. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^^ O kadar da zor bir şey değildi. 'hamarat' lık derecesinde yani :D

      Bak bir tane daha ekledim sona. Resimleri yüklerken arkada kalmış eklememişim :D

      Sil