Translate

4 Aralık 2014 Perşembe

Enes Kaya İle İlgili Dedikodular.




Düzenleme Notu 9.12.2015;
Hakkında öğrendiğim başka şeylerden dolayı artık Enesi sevmiyorum. Bu yazılanları değiştirmeyeceğim yalnız, hala görüntülenmeye devam ettiği için, bazı şeyleri bilmeden önceki görüşlerim olduğunu, artık geçerliliğini yitirdiğini bilin.


Bu gün rüyamda Enes i gördüm. İlk defa rüyama girdi.
Uzun süredir programın çevirisi gelmiyordu ve kardeşim şakasına 'bak bakalım belki yeni bölümü gelmiştir' dedi.

Ama ne yazık ki programın çevirisini değil Enes abi hakkındaki iddaları gördüm.
İddalara göre Enes Kaya eşini aldatmış. Bu yüzden programdan hatta koreden ayrılacakmış. Kanıtlar ise kakaotalk ekran görüntüsü ve ses kaydıymış.

Enesin bu dedikoduları çıkaranlara dava açtığı söyleniyor.

Dedikoduların ne kadarı gerçek bilmem. Ama yapılan yorumlara şöyle bir göz gezdirdim de.. Cidden üzücü.

Sözde Türküz değil mi ? İnsanlar hemen hakarete başlamış. Kimi din karşıtı kimi ise dini kullandı diyor.
Enes abi için gözünü para hırsı bürümüş diyen de var iyiki programdan atılmış diyen de.. Biri de sevmiyordum zaten demiş..

Savunanalar da var elbet.

Benim düşüncem mi ? Erkek milleti. Hepsi aldatmaya meillidir.
Böyle bir şey yaptığına inanamıyorum. Ama yaptıysa dışardaki diğer erkeklerden daha aşşağı olduğu anlamına da gelmez.
Neymiş kakaotalk tan mesajlaşıyormuş. Enes Kaya da zaten 14 yaşında ergendi. Mesajla ilişkisi var.

Dediğim gibi ben yaptı veya yapmadı diyemem. Enes abiyi de çok severim ve bu değişmedi. Ama şu kore özentilerine de sözde kore fanlara da başın açım çok değişti. Bu iki kısım bizim gibi aklı başında çekik severleri hem kendi ülkemize hem dünyaya kötü tanıtacak.

Beni bilen bilir. Kim Hyun Joong u pek sevmem. Ama onunla ilgili skandalı okuduğumda nasıl şaşırmıştım.. 'çocuğun meslek hayatı bitti' demiştim.
Bir insan ne hata yaparsa yapsın, hangi iftiraya uğrarsa uğrasın böyle nefret dolu yorumlar yapamazsınız bilgisayar başından.

Zaten Enes Kaya kişisel görüşleri yüzünden antilere sahip bir insan. (sadece o değil bütün koreli ünlüler. Bilgisayar başında işsiz çok insan var. Empati yada insanlık nedir bilmeyen)
Şimdi bu iddalar yüzünden Enes Kaya zor zamanlar geçiriyordur. Eşi ile arasında ne olur Allah bilir.

Şunu unutmayın... Bir insan sadece bir tane iyilik yaptı diye iyilik meleği veya bir hata yaptı diye şerefsiz olmaz.

Yapmamışsa o iftirayı atanların da o yorumları yazanlarında bir güzel kulaklarını çınlatıyorum buradan.
Yaptıysa yine aynı ama arada Enes abiyi de söverim. Yine de onun aynı insan olduğunu unutmam ve şu anki hayranlığımı korurum.

2 yorum:

  1. Ben de haberi görünce şok oldum.Bir de programdan da ayrılmış.Haberler doğru değilse bile sonradan programa dönmez muhtemelen.Kötü oldu.Umarım haberler doğru değildir ama eğer doğruysa yazık diyorum..
    Bu arada karısı da çok güzel maaşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kurbandı işte.. Yazık oldu :S

      He ya şirimiş ^^

      Sil