Translate

31 Aralık 2014 Çarşamba

Yeni Yıl ve Santa

2014 te bitti.

Bir yıl ne çabuk geçti diyorum.. Bir yıl içinde hayatımda değişen çok şey oldu. 2014 benim için önemli bir yıldı çünkü bu yılın yarısını çocuk yarısını reşit olarak geçirdim. Tabi sadece bu değil.
Eminim sizin hayatınızda da değişen çok şey olmuştur.

Ama bir gün de her şey değişecek değil. Aynı geçen sene gibi bu sene de evde bilgisayar başındayım. Ailemle mutluyum. Geceyi büyük ihtimal yine dizi izleyerek geçireceğim.

Nedense bir bana normal geliyor gibi hissediyorum.. Yani normal bir gün, normal bir çarşamba. Sonuçta noel baba gelip bana hediye verecek değil :P

Zaten hiç anlayamadım şu noel baba olayını.
Neden çocukları şişman, evlere giren, köle çalıştıran, hayvan haklarına saygısı olmayan, şişman bir adama inandırıyorlar. Ve onu sevdiriyorlar ?

Sonra niye amerikada ateist çok ? Olur tabi. Sen çocuğu Santa, paskayla tavşanı, diş perisi gibi şeylere inandır, sonra olmadıklarını söyle. Al sana çocukluk tranvası..

Hayır anlamıyorum çocuklar da bu kadar salak mı ki inanıyor ? Yavrucum neden dünyanın bir ucunda beleşe hediye dağıtan yaşlı bir adam olsun ? Dünya böyle bir yer değil ne yazık ki. Hep çıkar ilişkişi.

Neyse işte.Eğlenenlere, ağaç kesenlere iyi eğlenceler. Ben elma kemiriyor olacağım siz hindi yerken.

Son olarak yeni yıldan dileğim ise... Yok. Yeni yıldan ne dileyeyim ki ben ? Ayağını denk alsın bana yeter. Zaten bu gün yıl sonu. Ben 2014 ün bitişi için yas tutacağım bu gece. Yazık bu seneye de.. Gelirken hoş geldinler kutlamalar, sonra.. Yok yıl kötü geçti yeni yıldan iyi şeyler bekliyoruz.. Nankörlük yapmayın. Sizde ayağınızı denk alın. :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder