Translate

9 Mayıs 2015 Cumartesi

Koreli Netizenlerin Nesli Tükensin Artık!

Sabahın altısında büyük bir öfke ile yazıyorum bu yazıyı.. 
Öylesine vakit geçirmek için okuduğum kpop haberleri, yani kısaca netizenler yüzünden kızgınım başlıktan da anlayacağız gibi.

Öncelikle; Netizen nedir ? 
Kore'nin artığı! 

Şaka bir yana netizen, İngilizce internet ve citizen (vatandaş) kelimelerinden türetilmiş, yani internet vatandaşıdır. Kısaca boş insan.

Korenin arama motoru Naver a yorum yapan koreli netizenler ise bu hayatta sadece isminin geçmesiyle beni sinirlendirmeyi başarabilen bir tür.

Kore ile ilgili haberleri, özellikle magazin haberlerini takip ediyorsanız, yaptıkları olumsuz yorumları görmüşsünüzdür. 
Pusuya yatmış nefret kusmak için bekleyen yaratıklar bunlar ve bir ünlünün hayatını klavye başından karartabilirler. (Ki eminim normal hayatta saygı duyulmayan, beş para etmeyen insanlar bunlar [Şimdi genelliyorum ama siz tam olarak okların yöneldiği tipleri biliyorsunuzdur.])


Neyse asıl şu anki sebebe gelirsek.. Belki biliorsunuzdur BTS ilk defa Busic Bank te birinci oldu. Tebrik ederim ve haberlerini duyunca seviniyordum.

Ön elemelerde Bizim Maknae Jung Shin in sunumu ile BTS, EXİD adlı kız gurubuyla yarıştı ve kazandı. V'nin sevinci inanılmazdı. Hatta gurup üyeleri RUJ bile sürdüler. Evet ruj dedim.


Ufak bir dikkat 39. saniyeye. V dudak haraketleri ile bir şarkı söylüyor içinden bağıra bağıra. Çünkü mutlu.
Bazıları nasıl başardıysa dudak hareketlerinden hangi şarkıyı söylediğini anlamış. Kendi şarkıları değil, BigBang in Loser (Kaybeden) şarkısını söylüyormuş.

Belirtmek isterim ki BTS üyeleri VIP dir. Ama buna rağmen tutup 'Bigbang ile alay ediyor.' demişler.

Birde kazanma videolarına bakın.. V nin yüzü gülmüyor, diğer üyeler bile kazanmış gibi değil. Nerede rujlu kutlama nerede birincilik konuşması...


Ağlamış ya birde T-T


Bazı yorumların ingilizce çevirisini buldum size gözüme takılan bir iki tanesini yazayım.

[+166, -34] Cidden aşırıya kaçıyor... Big Bang fanları fena kızacakㅋㅋㅋㅋ Onların (Bigbang'in) fanı bile değilim ve  onlarla alay ediyormuş gibi görünüyor.

[+42, -4] Bigbang fanı olsaydım, bunun yüzünden öfkeden kudururdum

[+40, -1] Bu onlara karşı olan saygımı yitirmeme neden oluyor ㅠㅠㅠ

 [+30, -0] Bütün gördüğüm, onun BigBang ile alay etmesi.

[+21, -0] Beni rahatsız hissettiriyor ve ben VIP bile değilim. VIP lerin nasıl hissettiğini hayal edemeiyorum. (Kecibeye bak kecibeye.. Ben bir v.i.p olarak çok rahat hissediyorum hatta gurur verici, mutluyken BB şarkısı söylemesi)

 [+93, -1] Ben gurubun fanı değilim ve  V'nin kişiliği nasıldır umurumda değil ama yalnızca kanıtlarla, VIP'ler tamamen haklı. Demek istediğim, şarkının adı 'Loser' (Kaybeden), Bu sebep Onlarla dalga geçtiğini düşünmek için yeterli (Bak bak süper zekaya.. Kanıtmış, sebepmiş..  Hay sebebine senin..)

Allah size akıl fikir versin diyeceğim olmayacak dua.. Mantıklı bir insan, kazanan gurup 'Kaybeden' adlı bir şarkı söylediğinde, şarkı sahibi gurupla  mı alay ediyor der yoksa kaybeden gurupla mı alay ediyor der ?
Ya geçtim onu, o uzaylı bu kadar kötü niyetli düşünecek bir tip değil ki. Düşünmez değil düşünemez o.

Bilen bilir, az önce de söyledim; "BTS VIP dir!" Bu video bile yeterli bunu anlamak için. BigBang şarkıları ağızlarından düşmüyor çocukların.

Şöyle bir resim bile vardı
Eğer meyilin (sevdiğin ünlü) ile evlenemiyorsan, Fanboy ile evlen.


V, BTS in twitter hasabından yazmış;
"Bu şarkıları, her gün yatmadan önce dinliyorum. Her gün söylüyorum çünkü gerçekten güzel. Bu yüzden alışkanlık olmuş olmalı ve ödülü kazandığımızda, çok mutluydum ve istemsizce çıktı aigoo.. Sizi seviyorum[Big Bang], Çok havalısınız!" 

Şu an V için duygulanamıyorsam, tek nedeni o üstte çevirisini yaptığım yorumları yazanları bulup, yüzlerinde küçük küçük çizikler açıp ta üzerlerine çamaşır suyu dökemediğimden öfkeli olduğumdur.

2 yorum:

  1. Sana katılıyorum... Benimde çok sinirimi bozuyorlar.. İşsizlikten başka bir şey değil bu. Muhtemelen kıskançlıktan ya da sahiden işsizlikten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canları sıkılıyor, yada egolarını tatmin ediyorlar işte :P

      Sil