Translate

30 Nisan 2015 Perşembe

BigBang is Back!!!

Uzun.. çok uzun bir aranın ardından sonunda bizim krallar geri döndü! Hemde iki kliple!
 İtiraf edeyim klipleri izlemem rağmen inandırıcı gelmiyor..
Kpop dünyası için inanılmaz bir haber. Yani burada espirilere konu olan bir olaydan bahsediyoruz.
Bu sefer YG sözünde durdu.. Neyse

Come back iyi güzel ama klipler azıcık sinirimi bozmadı değil.. Yani ne işi var o cıbıldak kızların bizimkilerin yanında.. Ben bile bakamadım.. Ya biri T.O.P'nin düğmesini açtı ya la T^T


Yeni tarzları her zamanki gibi alışılmışın dışında. Zaten konser videolarında görmüşsünüzdür. 
Seung Hyun açık kabloya basmış gibi. (Ama hala karizmatik nasıl başarıyorsa..), GD favorilerine idam ipi yapmış, Samimi Dae miz utancından gözlerini kapamış saçlarıyla.. Güneşimiz açmış belini betona yatıyor.. Canım taş çeker hasta olursun.. Zaten sakatlanmıştı da T^T
Ve Seungri.. Nasıl oluyorsa panda ilginç bir şekilde normal ve karizmatik *-*)

Şarkının sözleri ayrı bir şirin.
(Önce orjinali izleyin ki katkınız olsun)


Melodi insanın kafasına takılıyor.. Yarın bütün gün 'loser, oetoli' diye dolaşacağımdan eminim.

Bu Loser iyi hoş ta Bae Bae beni biraz yıktı..

Cinsellik fazla ön planda. Yani bizimkilere yakıştıramıyorum hala. Ben knock out taki gibi replikleri, kızlarla değil figürlerle ilgilenen üyeleri seviyorum.
Evet burada ekran başında o kliplerde oynayan tüm kızlara çok çok şeytani işkenceler düşündüm. Belki de kıskançlığım yüzünden böyleyimdir.. 


Sözlere gelirsek.. Çok kötü değil. Ama benim favorim Loser oldu.

Peki sizin düşünceleriniz/ favoriniz ne ? 

9 yorum:

  1. Ben ikisine de bayıldıımm *-* Ama ben de loser ı daha çok sevdim.

    Ve TOP.. Allahım bu kadar karizmatik bir çocuğa neden bunları yaptırıyorsunuz yaa TT Bae bae de deli gibi,loserda da... Aynı kıskançlıkları ben de yaşadım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loser çok iyi ya.

      İşte YG ye sormak gerekiyor... O değil de Seungri bu kadar şirin miydi her zaman ?? :D

      Sil
    2. Valla ya ben de bu sefer Seungri!yi ayrı bi tatlı buldum :D Saçı da yakışmış haa :D

      Sil
    3. Sarışın olma sırası onda diyenler vardı da bu kadar etkileyici olacağını tahmin etmemiştim :D

      Sil
  2. loser favorim :) evde belli kısımları sürekli ağzıma dolanıyor , yakında evdekilerden deli damgası yiyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonraki serilerde daha güzel şarkılar var :D

      Sil
    2. loser dan sonra sober favorim :D hangi kafayla çekilmiş bilemiyorum :D

      Sil
  3. bu arada bloguna ne zamandır uğrayamıyordum oyüzden yaynalrını yeni okuyorum haliyle nisanda yayınladığın bir yazıya yeni yorum yapabiliyorum :(

    YanıtlaSil