Translate

9 Aralık 2013 Pazartesi

Dizimag Kapandı (Yine)


Dizimag yine kapandı. Birileri amerikalıların cebini düşünüp mahkemenin birine  dilekçe vermiş. (Aman ne güzel :p)
Milletin dizi keyfini katlediyorlar. Yani sana ne zararı var ?! Ne battı ?!
Dizimag yöneticilerini sevmeyen, faşist diyenler var. Tamam eleştiriye gelemiyorlar. Bende bayılmıyorum. Hadi ama yönetici kimin umrunda. Dizimag bulup bulabileceğimiz en kaliteli dizi sitesiydi.
En-son-hangi-bölümde-kaldım derdi yok. Sadece dizi değil animede yayınlanıyor. Son zamanlarda da kore dizileri eklemeye başladılar ne güzel. (Elbet yeppudaa en iyisi. Ama bölüm not almaya gerek yok dediğim gibi.)
Birde en son puan sistemi yapmışlardı. Bir dizikolik olarak çok puan topladım tabiki. Reklamsız site haylleri kurarken siteden olduk ㅜ-ㅜ (Şaka yapıyorum :D)
Şimdi yeni site dizimag1 olmuş. Çakma site adı gibi ama idare edeceğiz artık. Aynı hesapla giriş yapabilirim umarım. Daha denemedim...

2 yorum:

  1. Yok kuzu, hepten kapandı :D bende yöneticilerinden pek haz etmem,beni iki kere banlamışlıkları var; gereksiz yere..Öyle çokta emek diyebileceğim durumları yoktu..bu geçtiğimiz seneye kadar divix'e yüklenen altyazıları sömürüp dizilere eklediler..divixxteki çevirmenlerin çoğu diizmag çevirmeni değil sonuçta..örnek vermem gerekirse supernatural dizisinin emektar bir çevirmeni var; kojiro..yıllardır adamın çevirisini aldılar, kullandılar; bu sene 2-3 kişilik çeviri grubu gurup onlara çevirdiler.. sonuç altyazıda anlamının dışında çeviriler.. vs. Sadece bu da değil..eleştiri kabul etmediler.Yeppudaa'nın yelpazesi daha geniş ve büyük olmasına rağmen sistemli ve eleştiri kabul edebiliyor.Bu algı onlarda oturmadı..hık,gık diyeni banladılar..seni takip edenler tarafından sevilmediğin sürece böyle olaylar hep başlarına gelecek ki dizimag 1-2 de kapandı.. keşke olmasaydı...Daha olgun ve sistemli davranmış olsaydılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerinde haklısın. Ama yinede nereden izleyeceğim şimdi :'( Ydi var ama o da dizi sitesimi reklam sitesimi belli değil. Reklamları ayrı bir konu hiç girmiyorum.
      Herhangi bir siteyi Yeppudaa ile karşılaştırmak imkansız tabi.
      Dizimag ten hiç ban yemediğim için konuşmak kolay :D ama çok gördüm gereksiz banları.
      Yeni sitenin de kazandığından haberim yoktu. Çok fazla bakmadım zaten. Neyse kabullenecekler artık.

      Sil