Translate

30 Aralık 2013 Pazartesi

Yeni Yıl ?? O.o


Ve yeni yıl geldi (Yine -_-)
Zaman çabuk geçiyor. Yaşlanıyoruz. Daha dün gibi aklımda '2012 geldi kıyamet kopacak' lafları.
Yeni yılı kutlayanlara iyi eğlenceler. Benim gibi evde geçireklere söylüyorum. Zaten hıristiyan bayramı. Niye kutlayalım ki ?? (Kendini avutuyor)
Bizim insanımız kutlamayı sever. Hala çin yeni yılını kutlamadığımıza şaşıyorum :p
Kutlama demişken ağaç olayının hıristiyanlara değil paganlara ait olduğunu biliyormuydunuz ? 
Yani ağaç süsleyerek hıristiyanları değil paganları taklit ediyorsunuz. (Laf söyleren olursa kulanın bunu [Paganlar kim, derlerse işiniz zor.])
Bir kaç yıl önce tv de izlediğim bir programda bahsetmişlerdi ağaç süsleme olayından. Aklımda kaldığı kadarıyla kısaca anlatacağım.
Paganlarda ağaçın yeri büyükmüş.
Biri portakal ağaçlarının altına hediye bırakırmış. Orjinali çam değil yani. O yüzden top süsler kullanıyor. Zamanla şimdiki halini almış işte.
Çok kısa oldu değil mi ^^
O değil de ben sevmiştim 2013 ü. Veda etmeye hazır değilim daha ㅠㅠ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder