Translate

26 Nisan 2015 Pazar

Daha Fazla Anime Eşyası *-*



İlk defa görmüştüm ve şaşırmıştım doğal olarak. (Bu arada geçenlerde yine aynı yere gittim de hala orada duruyor)

Neyse ondan sonra dört tane daha One Piece telefon kabı gördüm. Birinin fotoğrafını çekemedim ve bir iki gün sonra satılmıştı.
Diğerleri de bunlar;



Daha sonra da Çok şeker bir ayna buldum. Satın almadım ama fotoğrafını çektim sizin için.
Evet bu bir ayna




Bleach, Death Note, Fullmetal Alchemist, One Piece vs. mangası da satılıyor. ( One Piecein 19 kitap var şu sıralar 20 gelmiş olmalı ama ben bulamadım daha)

Ve eminönünde gezerken bu çok şeker kulaklıkları gördüm.



Narutolu saati gördüğümde de baya şaşırmıştım. Kakashi görünen yerde dijital rakamlar çıkıyor yandaki tuşuna basınca.


Daha sonra bir gün, hiç kulaklık alma gibi bir niyetim olmadan gezerken bununla karşılaştım *-*) dayanamadım tabi.. Aldım hemen. Siz olsanız dayanabilir miydiniz ??



Ve bu gün de Taksimde bir t-shirt çüye girip bu güzel t-shirtleri aldım. Tanesi 25 tl.. ama kaliteli kumaşları var. Ayrıca müthiş değiller mi ??



Evet İstanbulda yaşamayan sevgili otakular ve anime severler, burada anime eşyaları bulmak artık çok kolay.. Her ne kadar çoğu (sanırım hepsi) shounnen olsa da..

Şehrimi seviyorum, animeyi seviyorum.. Büyük beden aldım t-shirleri ve gururla giyip gezeceğim *-*)

7 yorum:

  1. Ben de taksim de görmüştüm öyle one piece li kaplıklar ama Totoro'lusunu hiç görmemiştim *-* Çok güzelmiş oo *-*
    Dediğin kulaklık buydu sanırım çok şekermiş *-*
    Ve tshirt lere öldüm bittim bayıldım *-* bana adını ver o dükkanın :D

    YanıtlaSil
  2. Aslında eklemeyi unuttum.. Benim telefonumda da One piece li bir kap var. Hemde bunların hepsinden güzel :P

    Evet buydu *-* Şirin demi.. Ama mikrofonu yok.. yalnızca müzil dinlerken kullanabiliyorum T-T

    Adını hiç bilmiyorum bakmadım girerken.. Ama istiklal caddesinde.. iki tane t-shirt çü var. Biri girdiğinde solda merdiveni olan, diğeri sağda merdivenle aşşağı inen bir dükkan. İkisine de girdim ama merdiveni sağda olandan aldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayy *-*

      aman canım mikrofon olmasada olur :D

      Hımm tamam oralara gidersem bir gün bakarım inşallah :D

      Sil
    2. Olsa daha iyi olurdu ama :D

      Bir dahakine oranın fotoğrafını da çekebilirim :D

      Sil
    3. Evet çek lütfenn :D

      Sil
    4. Ya gittim de oranın fotoğrafını çekmeyi unuttum. En azından ismini alır insan değil mi ? Ama yok unuttum gitti.. Onun yerine daha süper bir yer buldum. Bir ara yazacağım :D

      Sil
  3. Aslında eklemeyi unuttum.. Benim telefonumda da One piece li bir kap var. Hemde bunların hepsinden güzel :P

    Evet buydu *-* Şirin demi.. Ama mikrofonu yok.. yalnızca müzil dinlerken kullanabiliyorum T-T

    Adını hiç bilmiyorum bakmadım girerken.. Ama istiklal caddesinde.. iki tane t-shirt çü var. Biri girdiğinde solda merdiveni olan, diğeri sağda merdivenle aşşağı inen bir dükkan. İkisine de girdim ama merdiveni sağda olandan aldım :D

    YanıtlaSil