Translate

16 Mayıs 2014 Cuma

Exo 11 Kişi mi Kalacak ??


Belki duymuşsunuzdur Exo'nun sanat özürlü biricik yakışıklısı Kris SM e dava açmış. Ve SM de Krisin artık etkinliklere katılmayacağını duyurdu. BaekHyun hariç bütün üyeler instagram da Krisi takibi bıraktılar. Söylentiler bunu şirketin yaptığı, BaekHyun un telefonunu sakladığı ve bu yüzden tokat yediği.

Üyler Krisi dışlamış gibi göstemeye çalışıyorlar.

SM bu. Zamanında aynı şeyler oldu. Zaten K-pop ile ilgili birşeyler bilip te SM in karanlık yüzünden haberdar olmayan insan yoktur.

Şu an bütün fanlar Kris in ve exotic lerin yanında. Hatta 1D fan sayfası bile yanınızdayız demiş. Evet bende pek sevemem o ingilizleri ama taktir etmek gerek. Fanlarının hareketi hoştu.

Fanlardan bahsetmişken sasaengler Sm binasını yakacağını söylemiş. Bu sefer herkes sasaenglerin yanında.

Sasaengleri salın!!!

Hayır anlamıyorum SM diğer 11 üyenin 'sözde' yazdıkları şeylere fanların inanacağını nasıl düşünebilir ?


Herkes Krisin yanında. Hatta Krisn YG ye geçmesini isteyenler bile var.

İlginç olurdu. O zaman 'BigBang dışında tüm YG ye hafiten bir gıcığım var' demeyi de keserdim.


Neyse son olarak ta gülümseyelim biraz Kapak olsun SM (Tüm resimler allkpop tan)


15 yorum:

  1. Allahın cezası SM. Zaten sürekli gruplarını ayırmasa ölür.Beni en çok üzen DBSK olmuştur.Büyük bi Cassiopeia idim.Onlar ayrıldıktan sonra artık ne TVXQ ne JYJ dinliyorum.

    Haha şu YG capsine çok güldüm :D Olabilir bence Kris YG ye geçip SM'den öcünü alsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzelde girdin konuşmaya.

      Hiç sorma onlar sadist. Önce fan toplayıp sonra dağıtıyorlar gurupları. Gruplarla birlikte biz de dağılıyoruz tabi.

      Biri de SM i tamamen YG ye taşıyalım diyor :D Hemde Patric e söyletmişler :D :D

      Sil
    2. Hahah iyi fikirmiş YG onlara daha iyi bakar :D Patrick in ağzında da ayrı bi hoş durur :D

      Sil
    3. Ama yine de sevemiyorum YG yi. Nedenini bilmiyorum. Belki de tipindendir :D :D

      Sil
    4. YG de bi illüminatilik var ondandır :D

      Sil
    5. Sadece YG mi ? SM daha beter :D

      Sil
  2. düşünen insan nasıl bir başkasının çocuğuna tokat atabilir. çok gurur kırıcı birşey. yedikleri şeyler acımasızlaştırıyormu bunları ne? şiddette özgürlük, telefonlara müdahale etmek özgürlük demek ha! BaekHyun'un ki iyi cesaretmiş demek ki. helal olsun.
    Türkiye'de olsa bizim grup dalardı sanırım, adamda toplardık. aklıma replikte geliyor "fikirtepe çocuğuyuz biz, bir sorun mu vardı" hehehehe :D
    şimdi sevesim geldi exo'yu. hepsi demeyeyim de bazı ünlüleri, hatta yerel halkın bir kısmı kukla gibiler aslında. Acaba gerçekten hissederek davranıyorlar mı ekranda, sokakta... bunu düşünmeme neden oluyor. kölezaura gibi çalışıyorlar. böyle şirketleri kurutmak lazım. bizdekiler gibi herkes kendinin patronu olsun. rol yapmasınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse bakasının 'çocuğu' diye bakmıyor ki. Kendi malları diye görüyorlar işte.

      Cidden ya. Sadece onla da kalmazdı. Üniverste öğrencileri toplanıp eylem yapardı. İşe siyaset girerdi. Hatta kadın promlarlarında bahsedilirdi :D :D

      Bizde o kuklaları sevdiğimizin farkında olanlar olarak asıl fanlarız diyoruz. Bunu bilemeyen fan mı olurmuş :D

      O kadar küçük bir ülkenin büyümesi için gereken şeydi kölelik. Tabi köle olarak büyümekten rahatsız olmuyorlarsa...

      Sil
  3. biz kızdığımızda güzel oluyoruzda, medya güzel olmuyor diğer yandan. :)

    ben kimsenin fanı olmam. benden farkı yok ki. aynı türden canlıyız. gider bilgisayarımın fanı olurum. :) başka türlü para kazanamıyorlar mı? ilerde oldu olacak, ülkesinde en çok ünlü barındıran ülke olarak kayıtlara geçecek. hatta ülkenin tamamı ünlü ülke Güney Kore olacak. :D böyle seçim vaadi olduğunu düşünsene hahahaha :D

    kölelik bence rahatsız ediyor. seçenekleri olmadığı için böyle. bütün ünlüleri böyle şirketlere mi bağlı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk medyası bu :D Hafife alınacak şey değil :D :D Bir şeyi yakaladılar mı tamam. Artık Allah hem o yakalanan zavallılara hemde bize sabır versin :D

      Bakma bende fan diyorum da böyle ayran gönüllü fan mı olur :D Her ay başka gurup başka üye :D Bak iki gün önce Nu'est e kaymıştı gönlüm derken Kris olayı ile exo geldi. Bir comeback ile tekrar Bigbang olur :D
      Aynı türden canlıyız ama statü farkı var yavrucum :D Yakışıklılar, sesleri güzel, fanlar için her türlü şebekliği yapmak zorundalar, ve şirketlerin sıkı disiplini ile seni aldatamazlar :D
      Dışarda yokki böyle tipler :D (Aynıları kızlar için de geçerli.)

      Ben görmedim ki dışarda yakışıklı kibar sesi güzel tip. Ya iyi saklanıyorlar yada bende var bir körlük dikkat falan etmiyorum :D :D

      Sence rahatsız ediyor. Ama onlara sormak gerek birde.
      Unutma bazı aç evsiz insanlar için hapis, özgürlükten iyidir.

      Sil
    2. Ve hepsi şirkete bağlı ama bütün şirketlerin böyle olduğunu sanmam.
      Daha basit şirketler var. FNS de böyle bir skandal çıkacağını sanmam.
      Veya cube, Jungle gibi ent. larda. Ama kim bilir değil mi ? ^_^)

      Sil
  4. yaptıkları işi sevmeseler, canları çıkana kadar yaptıkları provalara katlanamazlar. bizim millet daha samimi. bu yüzden yeri farklıdır iki tarafın.
    haklısın, hapis olmak özgürlükten iyi olduğu durumlar oluyor. zengin yerine fakirliği tercih etmek gibi. zaten zengin olsam dünya malının o kadar hesabını ben nasıl vereceğim?
    iyi şirketler elbette vardır. tam anlamıyla karşılıklarını alabildiklerini sanmıyorum. bir blogta okumuştum, nerde hatırlamıyorum. çok zor şartlar altında çalıştıklarını, 9 yaşlarından itibaren başlayanlar, ailelerini göremeyenler, iletişim yasakları.... bu hiç güzel bir gelecek değil. insanların buyruğu altında yaşamaya alıştıktan sonra, kendi başına kalınca balık tutmayı bilmediğinden balığıda yiyemez olurlar. (bazıları için söylüyorum)
    bazılarıda alışmışlardır belki.onlar böyle bildikleri için farklı türlüsü garipte gelebilir. koymaz. Allah yardımcımız olsun. şu sıralar bindik bir alamete, gidiyoruz kıyamete modundayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna k-pop ın karanlık yüzü deniyor işte. Bizim yapabileceğimiz bir şey yok.Tüm iş korelilere kalıyor.
      Hem onu bunu bırak korede sorunlu çok insan var. Sasaeng diye bir şeyin sadece orada olduğunu düşünüyorum. Yani başka hiç bir ülkeden böyle bir olay duymadım. Tamam Japonya da da takipçiler var da onların durum tamamen farklı.
      İşleri güçleri yok diyorum ben. Anca eğlence sektörü artık. Zaten dinleri kültürleri ne varsa yitiriyorlar. Ama beni çok ta ilgilendirmiyor açıkçası o kısım :D

      Sil
  5. bu kadar acımasızlığın nedeni, fazla domuz eti yediklerini düşünüyorum. kapitalizm fırlamış gidiyor.
    müslüman olsalar rahat ederler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müslüman ülkeler sanki çok iyi şu sıralar. Bakma sözde müslüman onlar da.
      Bilinçli olmak gerekiyor. Kendini iyi ile değil kötü ile karşılaştırmak gerekiyor. Neyin kötü olduğunu görmek iyi olana yetişmekten daha önemlidir. Benim görüşüm bu. Adımlar daha sağlam olur

      Sil