Translate

11 Haziran 2014 Çarşamba

Ben Dünyanın En Şanslı İnsanıyım


Bir iki gün önce benim doğum günümdü. Ve ben dünyanın en şanslı insanı olduğumu farkettim.


Biliyorsunuz ben bir yazarım. (Yani resmi olmasa da fanfiction yazarıyım) Ve hikayemin ana karakterinin adı Yıldız.
Herkes bana Yıldızın çok şanslı olduğunu ve onun yerinde olmak istediğini söyler. Ama bilmedikleri şey yazarın daha şanslı olduğu.
Çünkü o benim sahip olduğum arkadaşlara sahip değil.


Ben bu yıl tek kelime ile mükemmel bir doğumgünü geçirdim.
Doğum günüme girer girmez benim internetten kardeşim ecem benim için Yeppudaa inanılmaz bir doğumgünü konuşu açtı. 'yeppudaa'nın gizemli üyesi -dizikolik- iyiki doğdun'
Bu bücür Yeppudaa da sevdiğim üyleri öğrenip onlara birşeyler yazdırmış benim için.


Bunları okuyunca duygulandım. Sadece bunlar da değil tabi. Resimler de vardı. Benim için konuşturan Pönte. Ve greenvalley de katkıda bulunmuş gif falan yapmışlar.
Ecem bunun için gif yapmayı öğrenmiş T-T

Böyle mükemmel başladı doğum günüm. Yeppudaa daki arkadaşlarımla.

O gece CN Blue da beni yalnız bırakmadı. Rüyama ziyarete geldiler :D Çok kısa görsem de o dördünü gördüğümü hatırlıyorum.

Neyse efendim sonra uyandım ve benim için okulu eken arkadaşlarımla mükemmel doğum günüme devam ettim. Hediyelerim de çok güzellerdi.

Eğlendim ve eve dönüp Runningman ile sonlandırdım doğum günümü. Birde ondan önce Ecem hikayem için karakterleri içeren bir resim hazırlamış ama bazı hatalar (spoiler içerdiği için düzeltemezdi) olduğu için ekleyemedim.
Böyle bitti işte. Kendimi mutlu hissediyordum. Başımı yastığa koyduğumda bile şapşal şapşal sırıtıyordum.

Ertesi gün bütün heyecan bitti derken benim ruh ikizim burçdaşım pilatin tuhaf davranmaya başladı. Ne oluyor derken birde baktım benim için hazırlanmış 15 dakikalık bir video. İlkten inanamadım. Ve tepkilerim ilginçti. Gözlerim doldu ve bazen de kahkaha attım.

Jung Shinin bahsettiği fotoğraf olayı bir rüya idi. Bunu bile kullanmış.


Ben bunun etkisinden kurtulamamışken Kore ile ilgisi olmayan, Busan yada Jeju Japonyada desem inanacak kadar ilgisiz bir arkadaşımdan mesaj geldi. 'Sarag hee' Evet yanlış yazmıştı ama yine de sırf bana söylemek için öğrenmişti.

Benim için insanları organize eden internetteki kardeşim, Günlerce uğraşıp en küçük ayrıntıyı atlamadan koskoca 15 dakikalık videoyu hazırlayan ruh ikizim burçdaşım, Benim için okulu eken, korece bir iki kelime öğrenen arkadaşlarım ve sırf sevebileceğim bir hadiye bulak için ordan oraya gidip araştıran bir kardeşim var.
Evet, Hiç birşeyden emin olmadığım kadar emin bir şekilde söylüyorum.. Ben dünyanın en şanslı insanıyım !

15 yorum:

  1. Omooo ben görmemiştim bilmiyodum ama hep annemlerin yüzünden pc yasaklıydı bi süre
    geç olsun güç olmasın iyiki doğdun iyiki bir yaş daha yaşlanıp olgunlaştın,iyiki kırışıkların bir kat daha arttı
    neyse iğrençleşmiyim daha fazla
    seni pilatin den daha fazla mutlu edemem sanırım(gerçi cn blue rüyana girerek daha mutlu etmiştir) ama senin hayallerine katkım olsun: inşallah hayallerin günbegün hayat bulur,her yeni gün en güzel günün olur.Nice mutlu yıllaraa!


    Bidee Saengil çukkahamnidaaa,saranghaeyoo!

    bak bunu çok az kişiye söyledimm değerini bil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsa da kendiği blogunda yazdıkların da az değildi. Beni çok mutlu etti. Geç te olsa teşekkür ederim. Blogta oturum açmam kolay olmuyor ama yazdıklarınız bana mail olarak geliyor. Çok mutlu oldum teşekkürler ^^

      Sil
  2. Kesinlikle çoook şanslısın :D kendime yapılmış kadar mutlu oldum ne güzel video o öyle :D
    Tekrar mutlu yıllaaar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl karşılığını ödiyeceğim bunların diyorum bazen :D
      Ah herkes ruh ikizini bulamıyor işte :D

      Tekrar teşekkürler ^^

      (Geç yanıt verdiğim için üzgünüm. Anca oturum açabildim)

      Sil
  3. demek cn-blue'nun o gün rüyanda ziyarete gelmelerinin nedeni video'nun habercisiymiş.
    az kalsın süprizi söylüyorlarmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumun maili geldiğinde anında kardeşime okutup 'Bu kızı seviyorum ya' demiştim :D

      Ah söyledilerse de unuttum ki :D

      Sil
    2. insanın sevildiğini bilmesi güzel. sadece buna ihiyacım var. :)

      Sil
    3. Bilmiyor musun seni sevdğimi ?? :D

      Sil
    4. biliyorum.. yoksa sevmiyormusun? seviyorsuuun.. :)

      Sil
    5. Seviyoruuuum :D :D Bu espiri de hiç eskimeyecek :D :D

      Sil
  4. bende seni seviyorum burçdaşım :)
    daima :) birde gwiyomi yaparken, birlik olup hepsinin kafa atmaya başlaması çok komikti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^_^

      Cn Blue the beatles misali efsane olacak. Bunu umuyorum. Sonları benzemez inşaAllah ^-^

      Sil
    2. benzemesinler. bizimle olsunlar. (yazar burada gizli mesaj veriyor) :D

      Sil
    3. Ben kendime alacağım birini :D :D

      Sil