Translate

3 Mart 2014 Pazartesi

Starry Night (Bölüm 8)

 Çekimlerini bitiren Min Hyuk eve dönünce birileri olup olmadığını kontrol etmek için boşluğa seslendi.
"Ben geldim." Herhangi bir yanıt yoktu. Jong Hyun evdeydi ama çoktan uyumuştu. Onun için yorucu bir gündü. Diğer insanlar gibi hafta sonları tatil yapamıyordu.

 Min Hyuk mutfaktan bir elma aldı ve bilgisayarın başına geçti. Bilgisayar açıktı. Jong Hyun sadece monitörü kapatıp yatmıştı. Ne büyük israf.

 Min Hyuk Jong Hyun un bıraktığı oyunu kapatıp genelde haberleri okuduğu bir iki site açtı yeni sekmelerde.

İlk açtığı sitede bir bağlantıya tıkladı ve Ft island'ın Satisfaction şarkısı çalmaya başladı.
Başta şarkının yeni açtığı siteden geldiğini sandı ama değildi. Ses monitör'ün arkasına atılmış telefondan geliyordu.

"Aa bu o kızın telefonu." Telefonu eline alınca Mika'nın resmini gördü ve sevimli olduğunu düşünüp sırıttı. Adını okuduğunda ise gülümsemesi silinip çekik gözleri kocaman açıldı. Ekranda * '강민혁's lady' yazıyordu.
Kısa bir duraksamadan sonra telefonun kapanabileceğini fark edip yanıtladı.

"Merhaba kimsiniz ?" Telefonu açar açmaz hızlıca sormuştu. 강민혁's lady i merak ediyordu.

"Merhaba, ben Yıldız. Elinizde tuttuğunuz telefonun sahibiyim. Siz kimsiniz ?"

"Ben Kang Min Hyuk."

Mika'nın telefon sesi çok yüksekti. Yıldız'ın karşısında oturmasına rağmen Mika konuşmaları çok rahat duyabiliyordu. Telefondakinin Min Hyuk olduğunu öğrenince şoka girdi.
Bunu fark eden Yıldız elini telefonun mikrofonuna koyup Mikaya ne olduğunu sordu.

" Ben..... ben dün sabah senin telefonunu kurcaladım ve kendimi Kang Min Hyuk's lady olarak kaydettim."

" Ne yaptın ?! Lütfen yalan olduğunu söyle. " Mika kafası hayır anlamında salladı. Yıldız elini alnına dayayıp derin bir nefes aldıktan sonra telefonda her şeyi duyan Min Hyuk a döndü.

"Telefonum size nasıl ulaştı bilmiyorum. Ama nerede olduğunuzu söylersiniz hemen gelip alabilirim."
Min Hyuk yanıt vermeden Jong Hyun telefonu kaptı. Satisfaction şarkısı onu uyandırmıştı.

"Merhaba, ben Jong Hyun. Kiminle görüşüyorum ?" Yıldız sakinliğini korumak için derin bir nefes daha aldı.

"Ben Yıldız. Telefonun sahibiyim. Sanırım dün telefonu restoranda unuttum. Eğer yerinizi söylerseniz..."

"Şu an meşgulüm. Sonra ara." Telefonu Yıldızın suratına kapatmıştı. "Bana bağırmak ha ? İntikam almadan telefonunu vermeyeceğim." Tuş kilidini kapatmak için telefona döndüğüne hala kapanmamış olan arayan bilgilerini gördü. Sonra dönüp Min Hyuk a baktı.

Min Hyuk bilmediğini anlatmak için ellerini iki yana kaldırdı.
Jong Hyun hem Min Hyuk ile nasıl alay edebileceğini hemde dün rehbere bakmasına rağmen böyle birşeyi nasıl görmediğini düşünüyordu. İsim korece karakterler ile yazıldığı için rehberde en alttaydı ve gözden kaçmıştı.
Jong Hyun kahkaha atmaya başlayınca Min Hyuk ta şaşkın şaşkın güldü.

"Hyung sanırım senin cadı ve benin leydim arkadaşmış."

"Sanırım öyle. Benim hayranım olduğunu biliyordum zaten. Bana bağırmalar , tanımıyormuş gibi davranmalar. Dikkat çekmek için rol yapıyormuş."

"Emin değilim hyung. Belkide bizden birine hayran ve senden gerçekten nefret ediyor.

"Aishhh! Bir kızın benden nefret etmesi mümkün mü Hyukaa ??"
Min Hyuk susmayı tercih etti. Jong Hyun u sever, abisi olarak görürdü. Ama bu narsistlik yapabileceği anlamına gelmiyordu.
'Belkide bu sefer sert kaya çarptın hyung' diye düşünüp sırıttı.

(* Kang Min Hyuk's lady/ Kang Min Hyuk'un leydisi)

21 yorum:

  1. Şu ara cnblue tanımaya çalışıyorum. Onları tanıdıkça hikayen daha ilgi çekici olmaya basladı ve daha çok zevk aldım. :)) üyeleri tanımanın faydasını görüyorum ^^ vip olduğuna göre niye bigbangle ilgili bi hikaye yazmadın sayın senaristimiz?? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraklı okuyucuları seviyorum :D
      Bir ara cnblue ile ilgili de birşeyler yazayım en iyisi :)
      Evet v.i.p yim. Ama aynı zamanda bir Boice ım. Hatta Yong Hwa ilk sevdiğim koreli. Bunun yanı sıra bende daha önce bir v.i,.p Fanfiction yazmak istemiştim. Ama orada öyle bir kısım yoktu ve üyelere özel bölümde yazmak istemedim. Belki ilerde 'fantastik' bir Bigbang hikayesi yazabilirim sayın okuyucu ^^

      Sil
    2. Bigbang deyince akla hep fantastik hikayeler geliyor değil mi? :D boice hikayeleri çok varmış ya ben yeni yeni öğreniyorum tabi :)) ben de boice olma yolundayım sanırım bilgilendirmelere açığım :) he meraklı okuyucuları seviyorsan tam sana göreyim :D
      Valla sevgili senaristim sen hikaye yaz yeterki ben seve seve okurum. Her kalem kalb işlemez biliyorsundur senin kalemin etkileyici ;)

      Sil
    3. Aslında fantastik ten kasıt amerikan zombi filmleri :D bir virüs yayılır ve insanlar zombiye dönüşür :D
      Evet çok var. Okumak istersen eecemm in hikayesini öneririm. Kendini geliştiriyor ama yine de gayet eğlenceli bir hikaye :)
      Sen yeterki iste. Boş bir zamanımda bir tanıtım yaparım ^^
      Ah :$ Çok utandım ama şimdi :D Bu kadar iltifat ı hak ediyor muyum ki :D

      Sil
  2. Hahaaha cidden onlara da böyle bir hikaye çok yakışır :D vip değilim ama dinlerim severim :)
    Tamam ben şimdi burdan yepe uğrayım onun hikayesine bi göz atayım :)
    Hikaye yazmak bence çok zor birşey mesela ben beceremem herkes beceremez. Bunun kurgusu var estetiksel ögeleri var gözlemi var.. var da var o yüzden tebrik ediyorum :D
    Cidden ama etkileyici yazıyorsun çok mu kitap okuyorsun yoksa?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam onu Yazarsam v.i.p olmaya başlarsın belki :D (Sen önce Starry Night ı bitir !!)
      Tamam sana iyi okumalar ^^
      Yani ilgi gerektiriyor biraz. Tekrar tekrar okuyup hataları düzeltiyorum falan. Biraz zor gibi ama eğlenceli :)
      Evet bir ara çok okurdum :D Biraz da burç, çevre gibi şeylerden kaynaklanıyordur belki de :)

      Sil
    2. Olurum canım niye olmayım :D bak şimdi okuyucunu heycanlandırdın artık beklerim senden güzel hikaye :D starry night super ya onu bitirmemek olur mu hiç ^^ merak ediyorum zaten şu yeni bölümü... :))
      Yepten geliyorum simdi gittim ecemin hikayesini hyunbinaşkının hikayesini okudum geldim vay arkadaş ne cevherler var :)
      Belli belli iyi gözlem yapıyorsun demekki :) kitap okuman hikayeni sağlamlaştırıyor :D dur Maşaallah diyeyim nazar deymesin ;)

      Sil
    3. Daha bu 'nun bitmesine çok var. Heyecan yapma fazla :D o Önce Starry Night ı bitir yorumu benim içindi yani daha biri bitmeden diyerini düşünme dedim kendi kendime :D
      Yeni bölüm yazıldı da bitiş kısmı eksik. Merak uyandıracak bir bölüm sonu olmalı. Dersler falan derken yazmadım. Hatta parça parça biraz kağıtta biraz telefon, tablet...
      Yeni bölümü yazan kadar burda diğer bölümleri yayınlayıp sonunda da yeni bölümü eklemeyi düşünüyorum ^^
      Evet yeppudaa da gerçekten yetenekli insanlar var. Zaman zaman kıskançlık krizleri geçiriyorum :D
      Sen kitap okur musun çok ??

      Sil
    4. :D kendine mi diyordun ayy güldürdün benii :))
      Evet evet heyecanlı merak ettirecek şekilde bitir bu bizi hikayene daha cok bağlıyor baksana spo tartısması bile yapmıştık :D yalnız sanırım meteciler ve jonghyuncular olarak iki gruba ayrılacaz bu gidişle :))
      Haydi bileğine kuvvet güzel bölüm bekliyoruz ^^
      Tabi öncelikle derslerini hallediver ;)
      Kitap çok okuyorum diyebilir miyim bilmiyorum ama kitaplar benim enn yakın dostlarımdır. Çok seviyorum.. bak sordun accık anlatayım :D şindi fikir kitapları başucu kitaplarımdır ayrıca ben psikoloji ve sosoyolojiye ilgi duyuyorum o yüzden romanlardan psikolojik olanları tercih ederim. Romanlarda yabancı yazarları tercih ediyorum. Ama en çoook şiir kitapları okurum..

      Sil
    5. Ben kendimle çok konuşurum takılma sen :D
      Mete yi daha tanımadınız :D Biraz uyuz olabilirsiniz belki :D Ama taraflara ayrılırsanız sevinirim :D :D
      Bende roman dışında okumam. Hatta türk romanları bile okumuyorum... Bu iyi değil. Ama fikir kitabı okursam yazar ile ters düşerim. Ona birşey söyleyemediğim için de sinir olurum :D O yüzden böyle devam ediyorum :D

      Sil
    6. Valla kurgusal olarak yabancı yazarlar üstüne tanımam harika yazıyorlar gavurlar :D benim de turk roman okumuşluğum yoktur bi tutunamayanlar okumuştum böyle severek :) ha bak yabancılardan da cinayet romanları güzel oluyor ^^
      Fikir kitapları geliştiriyor ufkumu o yüzden vazcayamıyorum :))
      Sen en cok hangi tür roman tercih edersin?

      Sil
    7. Aynı düşünüyorum. Ama ilerde kitap yazarsam yandım :D Türküm diye alan olmayacak :D
      Ben fantastik romanları tercih ediyorum. En sevdiklerim Hunger games ve kemikler şehri.
      Supernatural'in de kitaplarını okudum. Ve sherlock holmes. Yani benzeri kitaplar alıyorum işte ^^

      Sil
    8. Kimse almasa biz yep ekibi alırız ay hiç dert etme :D Ben de hunger games, hp serisi, holmes, da vinci şifresi, melekler şeytanlar okudum. Bakınca iyi okumuşum ha :D supernatural serisi nasıl??
      ama favorim psikopat cinayet romanlarıyla meşhur jean christophe grange kitapları.. hayatımda okuduğum en güzel tahlil kitapları...

      Sil
    9. 40 kopya sattım. En azından masrafları karşılar herhalde :D :D
      Kitaplar gerçekten iyi. Bazılarının filmini izledim. Özellikle melekler ve şeytanlar güzeldi.
      Supernatural bir dizi. Kitap ta da dizi de geçmeyen bölümler var. Şimdilik 5 kitap çevrildi. Diziyi izlemeden anlamaz sın. Zaten 5.kitap tam bir fiyasko...
      Bende bir iki Stephan King kitabı aldım da okuyamadım daha. Onun dışında severek olduğum yer altı günlükleri serisi var.
      Bir iki vampir romanı d aldım ama zor bitirdim. Öneri olmadan kapağına göre kitap almanın zararları...

      Sil
    10. Supernatural bilinmez mi ay çok severek izlediğim dizilerdendi şuan güncel takip etmiyorum sadece :) ooo ben de bulursam okumak isterim :)
      Ben de melekler ve şeytanlar filmini izlemiştim gerçekten güzeldi. Da vinci şifresini de öneririm. Kitabı da filmi de çok güzel ;)
      Stephin kingin sadece bir kitabını okudum o da güzel yazıyormuş. Vampir kitabı olarak okuduğum birtek twilight serisi var. Onu da filmi çıkmadan 1 yıl önce okumuş çok beğenmiştim fenomen olduktan sonra nefret ettim :D
      Bu arada bi önceki yorumumda psikopat dedim ya kastettiğim yazarın ölümlerin anlatış biçimi ile ilgiliydi. Grange kitapları insan psikolojisini güzel işliyor :)
      Kapağa bakıp roman almak ilginçmiş :D romanlara para veremiyorum yaa onun yerine şiir kitapları alıyorum ^^

      Sil
    11. Yanda görüldüğü gibi bende severim de izlediğim site kapanınca bende ara verdim amerikan dizilerine.
      Kitapçılarda var. Sorarsan verirler.
      Da vinci şifresini de izledim maalesef. Kitap için çok geç :)
      Hangi kitabı okudun ??
      Ben gece evi ve karanlık adlı iki tane vampir kitabı okudum. İkisi de yaş artısı gereken kitaplar bende atlaya atlaya bitirdim. Tavsiye etmem.
      Ne çok hoş bir kapağı vardı :D :D
      Şiir okumayı seviyorsun. Peki ya yazmayı ??

      Sil
    12. Haa ben dizilerimi cnbce'den izlerdim işte bi supernaturalı netten izlerdim o kadar..
      Izlediğin siteyi biliyorum sanırım. Niye kapandı ki?
      Tühh da vinci filmini izlemiyeydin kitabını muhakkak oku derdim çok güzeldir hatta filminden daha daha güzel :))
      Ben Grange'dan sisle gelen yolcu, şeytan yemini, siyah kan okudum :D aralarından en çok sisle gelen yolcuyu tavsiye ederim ;)
      Vampir kitapları sarmıyor artık okuyasım gelmiyor. Harry potter serisini okudun mu peki??
      Ihım ıhım şeyy yani elbette şiir okuyup da yazmaya yeltenmemek olmaz :D ben şiir okumayı daha çok sevsem de yazmayı da severim :)) bak işte benim de alanım şiir :D

      Sil
    13. Öyle siteler yasal değil çünkü :D netten indirip alt yazı yapıyorlar ve , kimseye birşey ödemiyorlar :)
      Yok hp ı çok sevmem :D
      Stephan king in hangi kitabını okudun demek istemiştim ^^
      Bende okumayı sevmem yazmayı severim :D

      Sil
    14. Öyle siteler yasal değil çünkü :D netten indirip alt yazı yapıyorlar ve , kimseye birşey ödemiyorlar :)
      Yok hp ı çok sevmem :D
      Stephan king in hangi kitabını okudun demek istemiştim ^^
      Bende okumayı sevmem yazmayı severim :D

      Sil
    15. Haaa peki yeppudaa nasıl yayınlıyor dizilerini?
      Şiir yazmak zor ya okumayı tercih ediyorum :))
      Strphan king'den çağrı kitabını okumuştum güzel kitaptı ^^

      Sil
    16. Orasını bilmiyorum işte :D
      Benim için de okumak sıkıcı :D
      Not aldım :D

      Sil