Translate

8 Mart 2014 Cumartesi

Starry Night (Bölüm 13 - Görüşmek İçin Sebep Kalmadı)

Yıldız iyi vakit geçiriyordu. Her ne kadar eskisi gibi takip etmese de sevdiği bir ünlü ile kahve içmek onun için bile mucizeviydi. 'Sonunda şu çarpışmanın yararını görebildik' diye düşündü.

Kahvesinden bir yudum aldı ve Mika ile gülüşen Jong Hyun a baktı.
Jong Hyunun Mikaya karşı iyi davranması Yıldız sinirlendirmişti.
Jong Huyun un kişiliğini kötü sanmıştı. Kameralar kapalıyken herkese kötü davranan biri. Bu yüzden Yıldıza da öyle davranıyordu. Ama Mika ile sohbetine bakınca öyle olmadığını anladı. 'Peki neden bu çocuk bana karşı odun gibi davranıyor?'

Yıldız iki elini kahve fincanına sarmış ısınmaya çalışırken düşüncelere dalmıştı. Onu dünyaya geri getiren Yong Hwa'nın güzel sesi oldu.
"Bizim artık kalkmamız gerek. Güzel kızlarla geçirilen boş vaktin sonu." Ses tonunda alaycı bir üzüntü vardı.

Yong Hwa ve Jong Hyun ayağa kalkıp kızlarla el sıkıştılar. Cafeden çıkacaklarken Jong Hyun geri dündü. Arka cebinden telefonu çıkartıp Yıldıza uzattı.
"Az kalsın bunu unutuyordum."

Yıldız unutmuştu bile. Nasıl oldu da buraya gelme amacını unutabilmişti ? Telefonunu aldı ve beklenti dolu bakışlarını Jong Hyun a dikti.
"Ne oldu ? Telefonunu geri verdim ya. Başka bir şey mi vardı yoksa?"

"Özrü unuttun."

"Özür ?"

"Evet, özür. Telefonumu kurcaladığın için. Şifreli olmasına rağmen."

"Ben olsam ona şifre demek konusunda ısrar etmezdim. Dediğim gibi çok kolay."

Mika bu fırsatı kaçıramazdı. Hemen lafa girdi.
"Daha önce söyledim ama.."

"Sen kapa çeneni!..." Mikayı susturduktan sonra Jong Hyun a geri döndü.

"Basit olması önemli değil. Eğer şifre varsa kurcalanması istenmiyor demektir."

"Sorry. Oldu mu ? Yinede iyiki bakmışım. Yoksa hala beni sevmediğini düşünecektim."

"Seni sevmek ? Bunu da nerden çıkarttın ?"

"Telefonunda bir resmim vardı. A gentleman's dignity den."

Yıldız şaşkındı. Kısa bir süre resmi düşündü.
"Vay, sendeki ego gerçekten inanılmaz. Öyle bir resim olduğu doğru. Ama seninde orda olduğunu yeni farkettim."

Jong Hyun bozulmuştu ama çaktırmadı.
"Pekala öyle diyorsan..." Cümlesini bitirmeden onu kapıda bekleyen Yong Hwa nın yanına gitti.

Yıldız Jong Hyun un gidişini izledi. Ardından imalı gözlerle ona bakan Mikaya döndü.
"Ne oldu ?"

"Hiiiç."

"Onlar 'Hiiiç' bakışına benzemiyor ama."

"Yong Hwa ya gülümsemeni düşünüyordum. Hani şu Heloween kabakları gibi görünmene sebep olan gülüş."

"Hiçte bile !"

"Hadi bana doğruyu söyle. Yanakların bile kızardı."

Yıldız hemen ellerini yanaklarına götürdü.
"Hava soğuk. O yüzden. Alışık değilim. Türkiye çook sıcak bir ülke ve ben..."

"Git bunu başkasına anlat. Ülkelerin iklimlerini bilmeyecek kadar cahil değilim."

Yıldız bu tartışmayı kazanamayacağının farkındaydı. Bu yüzden vazgeçip biran önce konuyu değiştirmeye çalıştı. Ne desem.. Ne desem..
"Türkiye hakkında başka ne biliyorsun ?"

"Güzel deneme. Senin gibi bir kızı kaybetmeleri dışında pek bir şey bilmiyorum."

Yıldız sırıttı. Sonra görünüşünün farkına vardı ve eski haline döndü. 'Olamaz! Git gide Mikaya benzemeye başladım.'
***

"Hyung, neden onlardan bize katılmalarını rica ettin ?!"

Yong Hwa Jong Hyuna baktı ve gülümsedi.
"Eğlenceli olacağını düşündüm. Dediğim gibi güzel kızlar ve senin ile baş başa kalmak arasında bir tercihti bu."

"Baş başa kalmayı tercih ederdim."

Yong Hwa bu cevabı beklemiyordu. Aniden şaşkınlıktan kocaman açılmış gözlerini Jong Hyun a dikti.
"Ne?!"

Jong Hyun Yong Hwa nın ona baktığını fark edince yanlış anladığını düşündü.
"Yani sen ve ben... baş başa olmak beni mutlu ederdi demiyorum. Seninle zaman geçirmek kötü de demiyorum. Ah! Sadece o kızla zaman geçirmek kötüydü."

Yong Hwa tekrar güldü.
"Oysaki ben ondan hoşlandığını düşünmüştüm."

Jong Hyun kendini savunmaya gereği duydu. O cadıdan hoşlanmak ha ? Bu imkansızdı. Jong Hyun Yıldızdan, Yıldız da Jong Hyundan hoşlanmıyordu. Tamam, Belki Yıldız Jong Hyunu beğeniyordu. Çünkü herkes onu beğenir.
"Nerden çıktı bu ?! Yok öyle birşey! İmkansız! Asla !"

"Ne bileyim onun yanında biraz farklı davranıyorsun. Sen her halukarda kızlara iyi davranırsın. Ama onun yanında kavga eden genç kızlar gibisin."

Jong Hyun aniden durup Yong Hwa ya döndü. "Genç kız ?!"

"Kavga eden genç kız."

"Pekala kavga eden genç kız. Öyleyim demiyorum ama öyle olsam bile 'kavga eden' biri gibi davranmamdan ondan hoşlandığım sonucuna mı vardın ?"

"Genç kız. Evet"

"Hyung! Lütfen şunu tekrarlayıp durma. Genç kız gibi davranmıyorum ve ondan hoşlanmıyorum."

Yong Hwa tek kaşını kaldırdı. "Göreceğiz."

Jong Hyun cevaplamak için azını açtı ama sonradan vazgeçip derin bir nefes verdi.
Ne derse desin Yong Hwa nın düşüncesi değişmeyecekti. Zaten ona bir şey kanıtlamasına da gerek yoktu. Yıldız bir daha görmeyecekti.

Bir kaza yüzünden tanışmışlardı. Kötü bir yemek, tuhaf bir tesadüfle devam etmişti. Ve az önce telefonu geri vermesi ile de son bulmuştu.
Bir daha anca konserde görürdü onu. Tabi eğer binlerce kişinin arasından onu ayırd edebilirse. Bu imkansız gibi bir şeydi. Zaten bir süre sonra yüzünü de adını da unuturdu. Yabancı bir yüz, yabancı bir isim..
Sahi adı nasıl telaffuz ediliyordu onun ? Yırdız ?

10 yorum:

  1. Yeni bölümü heycanla beklerken bu bölümleri yeniden okumak çok zevkli ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar okuyan tek kişi olduğumu sanıyordum ^^
      Yeni bölüm yazıldı. Pazar günü buraya eklemeyi düşünüyorum. Bir hafta aradan sonra bölüm hakkındaki yorumları merak ediyorum.
      Dur bir dakika ?!?! Yarın pazar :D

      Sil
    2. Hehe hayır yalnız değilsiniz değilsin :D
      Heyyy bugün pazar ve ben gerçekten yeni bölümü çok merak ediyorummm :)) hikayenin alacağı yeni güzargah nasıl olacak acaba? Mete ile jonghyun karşılaşacak mı? Gibi gibi sorularla beklemedeyim :D
      Siteye de ekleyecek misin?

      Sil
    3. Akşam ekleyeceğim inşaallah :)
      Hikaye bir bölüm de o kadar ilerlemez :D Şimdilik Mete hakkında ufak bir bilgi daha var o kadar. Jong Hyun ile karşılaşmaya daha var :D
      Yeppudaa ya ekler miyim emin değilim. Ama ilk buraya eklemeyi düşünüyorum :)

      Sil
    4. Ah be senaristim desene daha çook bekleyecem :'( :D
      Iyi iyi akşamı iple çekiyorum ^^
      Tabi hikayenin birden ilerlemesini beklemiyorum da işte ileriyiiii düşünüyorum :)
      Hehe ben hikayeyi kaynağından okuyacam ne güzelll :D
      Yepe de ekle kızlar da merak ediyorlardır :)

      Sil
    5. Evet çok beklettim üzgünüm. Dün beklenmedik şeyler çıktı da...
      Ben de daha çok düşünmeliyim :D
      Yeppudaa ya eklesem yeni bölüm yok.. Gün olayı iyice karıştı. Şimdi eklesem cumartesiye bölüm yazabilir miyim emin değilim :S

      Sil
    6. Valla yeni bölüm gayet güzel bence bu gidişle devam edersen super ilerler :)) senin bu hikayenden sonra aklıma türlü senaryolar geliyor sayende hayal dünyam renklendi :))
      Yepe cumartesi ekle o zaman böylece daha fazla vaktin olur yeni bölüm için ^^

      Sil
    7. Anlatım bozukluğu yaptım yukardaki yorumda :P :D 'bu gidişle' yerine 'böyle' olacaktı :))

      Sil
  2. Anlatım bozukluğu var ama çok ta sorun değil :D
    Bir işe yaradı hikayem :D Artık boş iş diyemez kimse :D Merak nelere kadir işte :D

    Hmm emin değilim ya. Yeni bölüm Yazarsam eklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınava son 10 gün kaldı ya artık türkçemi sık sık kontrol etmem gerekiyormuş gibi :D :D
      Valla ya bi ara sana kafamdaki hikayeyi anlatmak istiyorum tabi sen de istersen '_' :))

      Sil