Translate

17 Haziran 2014 Salı

Sevgili Günlük; Sanırım Aşık Oluyorum

Sevgili günlük;
Geçen gün müzik açtım ve kardeşimin verdiği tepki 'Yine mi CN Blue?' oldu. Bu bir şeyleri fark etmemde yardımcı oldu sanırım.
Artık Boice tarafım V.i.p tarafımı yendi. Tek olmasa önemli nedenlerden biri  Yong Hwa.
Aslında durum Yong Hwa ya olan aşkım da değil. Bu başka bir şey. Beni duygulandıran bir şey..

Yong ilk sevdiğim koreli. İlk dinlediğim gurubun lideri. Ama nasıl olduysa daha sonra v.i.p oldum. Cn Blue yu dinlesem de üyelerin hepsini bilmiyordum.

Derken bir gün bir boice hikayesine denk geldim. Benimde kafamda v.i.p hikayesi vardı ama o boice hikayesini görünce birden CN ile ilgili hikaye yazma isteği oluştu.

Ve başladım gurubu araştırmaya.
İlkten Yong Hwa nın 22 haziran doğumlu olduğunu fark ettim. "Aa o da ikizler!" Ne yazık ki değildi. Bir gün ile kaçırıyor.
Ama ikizler gibi davranıyordu. Aslında benim gibi davranıyordu...
Katıldıkları Weekly idolü izleyince bana ne kadar benzediğini fark ettim.
(Bölüm 1  Bölüm 2 )


Kardeşime Yong Hwa ile ne kadar yakışacağımı söylediğimde 'Siz bir elmanın iki yarısı değil aynı yarısısınız.' dedi.

Neyse bu olayın üstünden biraz zaman geçti. Sonra pilatin moralimin bozuk olduğu bir zamanda bana bu linki yolladı. Ropörtaj
‘‘Işıklandırma mükemmel, hayranların çığlıklarıyla neredeyse sağır olunmak üzere, şarkı söylüyorum, bir yandan su içiyorum ama susuzluk gitmiyor, performans sona eriyor. Boşluk hissediyorum. Eve geliyorum, yatağıma uzanıyorum, yalnız, bir mum yakıyorum, zihnim sakin. Laptopu açıyor, DVDyi takıyorum ve The Simpsons. Bugün de Homer Simpson’ın komik tavırları ile teselli buluyorum.’’


Mumlar ve The Simpsons...
Üstümde Lisa simpsons t-shirt ü Homer posterinden bir iki metre uzakta oturup bu röportajı okudum. Bir ara tv de The Simpsons çıktı onu izlemek için ara verdim.

Normal bir insan sevdiği ünlü ile ortak yönler arar. Hatta oluşturur. Bu gayet normaldir ve benzer bir şey bulduklarında sevinirler.
Peki bu benzerlik neden benim gözlerimin dolmasına neden oluyor ?

7/24 Yong Hwa yı düşünmüyorum. Sasaeng falan değilim. Hatta çok sıkı bir boice bile değilim.
Ama Yong Hwa yı düşündüğümde oluşan bu his nedense diğer ünlülerde olmuyor.

Belki diğer ünlülere değil de Yong Hwa ya hayranım. Belki de benzerliğimize hayranım.

Kısacası şu an ne olduğunu bilmediğim bir duygu yaşıyorum. Ve bunun sadece bana benzemesinden kaynaklı olan bir şaşkınlık olduğunu umuyorum..

14 yorum:

  1. Yong Hwa başka bir şey. Hani kendini zorla sevdiren çocuklar olur ya ona benzer sanki, öyle ki sevmemek elde değil. Sesiyle huzur bulmamak elde değil. Anlatılamaz biri. Benzerliklerinizde çok hoşmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet daha güzel tanımlanamazdı. 'Kendini zorla sevdiriyor' Kedi gibi :D Onlarda öyledir :D

      Teşekkürler :D Sanırım artık kişiliğim ile gurur duyabilirim :D

      Sil
  2. Aynı şeyi Kim Hyun Joong da yaşıyorum ben
    ya böyle çok başka bi şey
    Hani bazen diğer manyak fanlar gibi onla evlendiğimi falan düşünüyorum sonra bakıyorum kendime yine uçmuşum falan kızıyorum bir anda
    Neden olduğunu bende bilmiyorum ama doğru bazen tek bir kişi mutlu ettirebiliyo
    yani nasıl anlatayım genelde çabuk sinirlenen bi yapıya sahibim ama hayallerime tutununca iyileşiyorum sanki
    Manyakça da olsa sanırım Khj benim hayalim ya:)

    Kardeşin mükemmel biri olmalı benimkine bakılırsa yani
    Nedense Khj dışında herkesi sevdirdim bi Khj yi sevemedi kız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim durum aslında aşk değil. Bakma espirisine öyle bir başlığı var :D

      Bende öyle çok hayal veya uçma yok. Yani tanışıp birlikte bir bölüm The simpsons izlemeye hayır demezdim ^-^


      Kardeşim mükemmel mi ? Sanki kız kardeşim değil ağabeyim ya. Bu konuyu görünce söylemedi kalmadı. Ah birde marry him if you dare i izleyeyim dedim 'Sana yasak artık Yong Hwa' dedi ya :D Birşey değil bir döveceğim abim olmadığını anlayacak bücür :D :D

      İtiraf etmek gerekirse bende sevemedim onu :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Narsistliğimden midir nedir farkındaysan bana benzeyen insanları seviyorum. Söyle bana Yong Hwa dan sonra bana en çok benzeyen kim ?? :D :D

      Sil
    2. sadece benim bildiğim şeyleri severim. :D
      (heirs'te woo bin'den alıntılanmıştır)

      Sil
    3. Farklı bir söz ama evet bazı yönlerden bakınca ikimizde saçmalıyoruz :D Bu yüzden.. :D :D

      Sil
  4. weekly idol'de min hyuk'un yaptığı göz kırpıp, kalp yaptım. parmağımla seni işaret ediyorum. "zaten biliyorsun" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şirin mi olduk şimdi biz ? :D :D

      Sil
    2. hep öyleydikte görmüyoruz birbirimizi o kadar :D

      Sil
    3. Biz yanyana gelsek nasıl sevgi yumağı oluruz onu merak ediyorum şimdi :D Birde gerçekte tanışınca gıcık olmuşuz birbirimize :D :D

      Sil