Translate

21 Ocak 2014 Salı

Çakma K-fanlar

Şimdide buna takıldım. İtiraf edin sizde sevmiyorsunuz.
Arkadaş zoruyla yada sırf özentilikten bir dizi izleyip kendilerine K-fan diyorlar.
Bir çoğu haritada koreyi bulamaz. Yani iki yakışıklı gördün diye böyle yapmaya gerek yok değil mi ?
Harita olayını boşverin Kim Hyun Joong a aşık olduğunu söyleyip adını Kim Hyun soy adını Joong sanan var. Ciddiyim! 
Sorarlar sen ne kadar tanıdında aşık oldun ?! 
Farkettim de Bof'un yayınlanmasından sonra arttı bu. Bu yüzden ne Lee Min Hoo yu ne de Kim Hyun Joong u sevebiliyorum...
Elbette bizene? Neden saygı duymuyoruz seçimlerine ? Kimizki biz ?
Aslında kendi tercihleri ve bizi etkilemiyor.... değil işte. Ben istemem diğer insanların K-fanları onlara bakarak genellemesini. Çünkü biliyorum öyle olacak. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder