Translate

15 Ocak 2014 Çarşamba

Neden Bütün Asyalılar Aynı Konuşuyor Sanıyoruz ??

Bu beni çıldırtan bir konu. Eminim asyalıları sempatik bulan sizler de sinir oluyorsunuzdur.
Yani görüntüleri benzetmeleri yetmezmiş gibi birde dillere aynı muameleyi yapıyorlar.
Bununla kalsa yine iyi. Birde aşşağalıyorlar.
Bu gün yolda yürürken iki adamın konuşmasına kulak misafiri oldum kısa bir an. Aksi yönlere yürüyorduk.
Biri diğerine 'Japoncaya uyuz oluyorum. Çan çin çon.' gibi birşeyler söyledi.
Bende bir anda sigortalar attı. Onların duymasını umarak birlikte yürüdüğüm kişiye yüksek sesle 'burdan bir tekme atacağım şunlara' dedim. Büyük ihtimal duymadılar. 
Ama gerçekten duymalarını.. yok yok gerçekten tekme atmayı isterdim.
Sen kim oluyorsun da dünyadaki en güzel dile (benim görüşüm) laf söylüyorsün ?!
Hemde hiç birşey bilmeden hakkında. Eminim çince ve japoncayı bile ayırd edemez.
Hadi yaptın bir hata laf söyledin. Bunu nasıl olurda benim gibi japonca aşığı birinin yanından geçerken denk getirmeyi başarıyorsun ? 
Gerçekten. Bunun olma ihtimali ne ? 
Ah bu gün sabrım sınandı zaten. (Tüm gün)

4 yorum:

  1. evet yaa bende sinir oluyorum hepsi birbirine benziyormuş bizimde gözümüz çift kapaklı o zaman biz de birbirimize benziyoruz cidden sinir bozuyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten gözünün önüne olanları fark edemeyen insanlar. Bazıları siyahileri bazıları asyalıları, avrupalıları hatta kedileri.
      Aslında yeteri kadar dikkat etmezsen ne olursa olsun bütün ırklar birbirine benzer.
      Onları ayırd edememek bir nevi cahillik.

      Sil
  2. Bu tam bir beyinsizliktir.E o zaman Avrupalılar ve Amerikalılar aynı.

    YanıtlaSil