Translate

26 Ocak 2014 Pazar

Yeppudaa da Kar Festivali başladı.

Bu çok merak ettiğim birşeydi. Sonunda bende katılabileceğim.
Burada da oraya eklediğim fotoğrafları ekleyeceğim. (Aslında buraya eklemeden oraya ekleyemiyorum diye açtım bu konuyu.)

Biraz da mani yazdım
Dizilerde aptal kızlar
Aşık eder kendini erkeklere
Sonra gider en odununu seçer
Yazık değil mi ikinci karakterlere
***
Sabah akşam izliyorum
Japon, Kore, Tayvan dizileri
Bu gidişle dayak yiyeceğim
Çünkü yapamıyorum derslerimi
***
Haru haru ile başladı herşey
Bende oldum v.i.p
Üyelerin sırlarını söyleyen maknae
Boş boğazlı Seungri
***
Kliplerinde eksik olmaz
Tek göz ve üçgenleri
Bol sübniminalli olur
K-pop dedikleri
(birde buna cevap gelmiş. bende durmadım tabi öyle :D [Diğer tarafı yazmadığım için biraz eksik kalacak])
Çok güzel cevap vermişsin yeni fark ettim
Ama sadece mani içindi şikayet için söylemedim
Elbet bu zamana kadar öyke çok şey izledim
Bana etki etmiyor sanırım bağaşıklık geliştirdim
(Güncellenecek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder