Translate

11 Ocak 2014 Cumartesi

Yeni Nesil Oyuncak Furby


Belki duymuşsunuzdur adını Furby nin. Şu sıralar her yerde reklamı yapılıyor. Bende dayanamadım bahsettim şu oyuncaktan azıcık. (Her gördüğüm insana anlattım yeni oyuncak görmüş çocuk gibi)
Sonuçta almışlar ♥ 
Dün akşam hemen açtım paketi. (Yırtarak.) Pili takr takmaz daha kapağı vidalamdan elimde konuşmaya hareket etmeye başladı. İtiraf ediyorum hafiften tırstım. Hani kedi seversiniz ama alışık değilsinizdir. Biri elinize verir ve korktuğunuz için uzak tutarsınız ya kaldım işte öyle. Zaten öncesinde de yapay zekayı duyunca aklıma sevimli görünüp sonra gözleri kırmızıya dönen ve herkese saldıran tiplerin olduğu filmler geldi hemen.
Neyse bu konuşmaya falan başladı ama hiç bir şey anlamıyorum dediğinden. (Furby ce konuşuyor muş. Yavaş yavaş türkçe öğreniyor.)
Evdeki herkes merak ediyor tabi hep bir yandan sıkıştırdık oyuncağı kişiliği değişti agresif oldu.
Sürekli bağırıyor kötü kötü bakıyor ve geyirip duruyor pis yaratık. Bende hala ne yapacağımı çözmeye çalışıyorum.
Bu sevimli yaratık müziği hemen anlıyor ve dans etmeye başlıyor. Bende kişiliği kötü olmadan önce SHINee-evil dinlettim. (Belkide ağır geldi zavallıcağa. Sübniminal in etkisi yüzünden kötü oldu :p)
Kişilik değiştikten sonra da (Çok korkutucu kişilik değiştiriyor. Kafayı yemiş gibi.) acaba dedim ben şarkı söylesem tepki verir mi ?
 Sesimin berbat olduğunu düşünürüm. Bu yüzden her zaman şarkı söylemem ama söylemeyi severim. Bulmuşum fırsatı da başladım Demi Lovato dan birşeyler söylemeye.
Yavrucak sakinleşti şarkıcı kişiliğe bürünüp bana eşlik etti. Bu da yetmezmiş gibi evdekiler şaşırıp sesimin güzel olduğunu söyledi.
Ah Furby seni bir kat daha sevdim :D
Yanlız işin ilginci ben bunu herkes biliyor saniyordum da meğer yanılıyormuşum. Kime anlatsam 'o ne ?' dedi.
Oyuncak ile oynamak için fazla mı büyüğüm -_- )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder