Translate

20 Eylül 2013 Cuma

BigBang - 하루하루 (Haru haru)


Ağlatan klipler gibi bir seri yapmaya karar verdim.(İyi bir fikir olup olmadığından emin değilim hala :D)
İlk olarak benim favori gurubumun bir şarkısından başlayayım dedim.
Bu klip aynı zamanda v.i.p (BigBang fanı) olmamda büyük pay sahibidir. 
K-Pop a ilk başladığım zamanlardı. Şarkının sözlerine bayılmıştım. GD ye de tabiki.
Kısaca klip:
Hikaye ölümcül hasta bir kızın sevdiği çocuğu kendinden uzaklaştırmak istemesini anlatır. (Bunun için neden T.O.P yi kullanıyorsa ?!) Zavallı Dragon ımız yakın arkadaşının sevdiği kızla çıktığını sanıyor. (Gider ayak açtı arkadaşların arasını.) 
Ne kadar doğru bilmem ama şarkı/klip Ji Yong'un (Dragon) lisede kanserden kaybettiği kız arkadaşını anlatıyormuş. Bilgi kesin değil. Hemen inanmayın :D
Şarkı sözlerinin her biri ayrı ayrı müthiş. Ama ben sondaki ingilizce kısma takılmıştım bir ara.
Oh my girl, i cry, cry
You're my all. Say goodbye, bye
Oh, my love, don't lie, lie
You're my heart. Say goodbye...
Oh, sevgilim, ağlıyorum
Sen benim herşeyimsin. Elveda de.
Oh, aşkım, yalan söyleme
Sen benim kalbimsin. Elveda de.
(Türkçeye çevirince o kadar etkili olmuyor tabi :D)
Neyse klibi izleyelim şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder