Translate

8 Eylül 2013 Pazar

Music Bank

           Biliyorsunuz istanbul - gyeongju dünya kültür expo 2013 hala devam ediyor. İstanbulun çeşitli yerlerinde etkinlikler var. Music bank te bunlardan biriydi. Beast, Mblaq, Ailee, Miss a, Super junior ve benim favorim Ft island. Bende konsere gidenlerdenim ve orda çekilen bir iki şeyi paylaşmak istedim. Deli gibi çığlık atmakla meşgul olduğum için ben çekemedim. Birlikte gittiğim birine çektirdim. O yüzden herkesin resmi veya videosu yok. (Bol bol tek saniyelik video çekmiş telefonu bilmediği için) Yani Hong ki nin sahnedeki enerjisini gösteremeyeceğim maalesef.
Konser geç gelenler yüzünden (Bende dahilim) 15 dakika geç başladı. O sırada sahneye çıkacak gurupların klipleri yayınlandı.
Sahneye ilk olarak Mblaq çıktı. Ardından Ailee, Ft island, Miss a, Beast ve son olarak ta Super junior.Konser sonunda hayal kırıklığına uğradım çünkü Super junior eksik gelmiş.
Konserde türk bir bayan, Super junior dan Kyu hyun, Miss a den Suzy, Ve yanılmıyorsam Beast ten Doo Joon (Beast i pek bilmiyorum.) sunuculuk yaptı.
Ailee konserde 'üsküdara gider iken' şarkısını söyledi.
Mblaq:
 Miss a in konuşması. Anlayan fazla kimse olmadı ama. (Kebap tan bahsetmeseler di olmazdı zaten :D)
(Buray video gelecek. Eklemeye çalıştım ama bir sorun çıktı. Şimdilik böyle ekliyorum. Yüklemeyi başardığımda düzelteceğim. Özür dilerim.)
 Bütün performanslar ve danslar çok iyiydi. Ama belli bir koreografisi bile olmamasına rağmen en iyisi Ft island tı. Ciddiyim. Sırf fanı olduğum için söylemiyorum. Diğer gurup üyeleri değilde Hong Ki nin ordan oraya zıplaması ilgi çekti. Sincabım benim ya. Sahneye çıkınca kendini kaybediyor bu çocuk :D
Konser sonuna doğru sahnede türkçe bir iki pankart açıldı. Ve türk bayrağı.
Ayrıca ekranda Türkiye-Kore ilişkilerini, kore savaşını ve bir arada Super Junior yazısı ile resim çektirenlerin görüntüleri yayınlandı.
V.i.p ler için konser daha iyi geçti tabi. Özellikle ön sıralar. Fotoğraf çektiler. Hatta konuşanlar bile oldu. Bense onları hemen arkadan izlemek zorunda kaldım. Birdahakine bilet almak için o kadar beklemeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder