Translate

14 Eylül 2013 Cumartesi

Ben kimim ?

Sam yeli sağolsun daha ne olduğundan dahi tam emin olamadığım bu -MİM- i yazıyorum.
Blog yada bu oyun hakkında pek bilgim olmadığı için de sam yeli'nden örnek alarak yazıyorum. Umarım kızmaz :)

Ben kimim ?

Ben daha blogger ı yeni yeni çözen bir kullanıcıyım.
Biraz kararsız ve çekingen sayılabilirim. Bu yüzden de blog yazmaya başlamak için bu kadar geciktim.
Ben büyümeyi kabullenemeyen biriyim. Keşke 8 yaşıma dönebilsem derim. 15 te yeter.
Öyle görünmesem de bir v.i.p yim (BigBang fanı)
Ben kore fan tabirini kabul etmesem de bu ükledeki kore fanların yarısından daha meraklıyım 'gerçek' koreye. Sadece yakışıklı yada güzellere hayran olup kore fan olanlardan değilim.
Anormal değil sıra dışıyım :)

Bloğumun adı nereden geliyor ?

Eskisi kadar izleyemesemde ben bir dizikoliğim. 
Sadece asya değil avrupa yapımı dizileri de çok severim. 
Bu yüzden bir iki yere kaydolurken  bu adı seçtim ve öyle kaldı.
 Yeppudaa da ki -dizikolik- benim. Burayı açarken de aklıma başka hiç bir şey gelmedi. Hatta soy adı kısmına bile ingilizcede karınca anlamına gelen ant yazdım :D 
Sadece dizikolik yada -dizikolik- yazamadığım için de başta sonda 0 var.
Evet farkındayım çok aptalca. Ama oldu birkere.

Blog açmaya nasıl karar verdim ?

Blog denen şeyin ne olduğunu öğrendiğim ilk zamandan beri açmak istiyordum.
Düşüncelerini herkese anlatma meraklısı biriyim.
Ama dediğim gibi çekindim. Hiç cesaret edemedim.
Sonunda Sam yeli beni ikna etti. (Çok uğraşmak zorunda kalmadı.)
Ve işte burdayım. Sam yelinin ve sayfayı yanlışlıkla açanların okuması için bir şeyler yazıyorum.
(Not: Bu sıkıcı bloğun sorumlusu sam yeli. Bana cesaret veren oydu. Onu suçlayın :D)

Neden yaşam bloğu ?

Yaşam bloğu ? Ihm şey sanırım burayı boş bırakacağım :D

Kişiliğim ?

Hangisinden başlasam anlatmaya ? :P
Bazen bir iki kişiliğim varmış gibi davranırım. Belkide vardır. :P
Gördüğünüz en merhametli insan da olabilirim en sadisti de.
En kendini beğenmişi de olabilirim en mütevazısı da.
En iyisi listeye bütün zıtlıkları ekleyin siz.

Hoşlandıkalrım ?

Sürekli değişir. Şimdi yazdığımı yarın silerim.

Hoşlanmadıkalrım ?

Çok biliyormuş gibi başkalarını yargılayan ve aşşağılayan insanlar.
Biri ile biraz konuşunca onu tanıyormuş gibi davrananlar.
Gerçekten güzel yada yetenekli olmayan insanlara öyle olduklarının söylenmesi. Hadi ama gerçekçi olun ! O da bunu gerçek sanıyor sonra.

En çok sevdiğim makyaj malzemem ?

Fondöten (miş. Ben fondeten sanıyordum onu :P)
Ne zaman lazım olacağını bilemezsin.  Çok fazla bir şey değiştirmese de zor zamanlarda yanındadır :D
Onun dışında göz kalemi. Hiç makyaj yapmasan bile sevimli duruyor.
Zaten bunlar dışında da makyaj malzemesi kullanmam pek.

Çantamda olmazsa olmazım ?

Cep telefonu, göz kalemi ve fondöten

En son okuduğum kitap ?

Manga kitap sayılır mı ? :D
Sayılırsa Lovely Complex. Sayılmaz sa Suzanne Collins- Yeraltı günlükleri serisi.


Ah sonunda bitti. Benim için gerçekten zordu bunu yazmak. Sam yeli  kulaklarını çınlattım biraz :D
Zaten okuyan kimsem yok diye rahattım biraz da olsa. Yinede son ana kadar 'Vaz mı geçsem?' düşüncesinden kurtulamıyorum :S

1 yorum:

  1. Yok güzel gidiyorsun ablaa sen benim ilk blog yazılarımı görseydin hehehe:D:D:D

    NOT: Fondöten mi?? Fondoten sanıyordum benn hehehhe:D:D:D

    seni biraz daha tanımış oldumm ^_^

    YanıtlaSil