Translate

10 Eylül 2013 Salı

İpek yolu pazarı

Sultanahmet'te Expo 2013 için kurulan ipek yolu pazarına 3 kez gittim. İpek yolunun geçtiği her ülke için en az bir stand var. Çoğunluğu Kore. İlk iki gidişimde etrafa bakmaktan fotoğraf çekmek aklıma dahi gelmemişti. Ama bu sefer sırf fotoğraf çekmek için gittim. Tabi alışveriş te yaptım. Son gittiğimde bazı standlar değişmişti. Eskileri ekleyemiyorum.
İlk başlarda bir ekran var. Orda klipler yayınlanıyor. Uzun bir sure başında dikildim :D
Yanında resim çekilmek için dizi karakterleri koymuşlar. Bende çektirdim tabiki
Ve sergilenen diğer şeyler.




























Bunu da eve dönerken çektim. Neredeyse her yerde Kore ve Türk bayrağı var.
Bunlar da ordan aldıklarım.
BigBang li kalemler <3 Biri uçlu kalem diğeri tükenmez.
Chopstick. Sonuncuyu ben aldım. Şanslıyım.




Ramenler. Yanında tahta çubuk ta veriyorlar





1 yorum:

  1. Hayıııırrr BigBanggg :'(
    Off bana nee ya bende istiyorummmm T_T
    o bayraklardan bizim orada da gördüm ^_^

    YanıtlaSil