Translate

26 Eylül 2013 Perşembe

G-DRAGON: ASK IN A BOX


Geçen gün Youtube tan müzik dinlerken daha önce dinlemediğim bir şeyler bulmak için Loen entertainment ın hesabına baktım. Birde ne göreyim GD O.o
Come back için soruları yanıtlıyor. İngilizce altyazıyı da görünce izlemeye başladım.
Bazı ilgimi çeken soru ve cevapları çevirebildiğim kadar çevirip ekledim. Daha önce ciddi bir çevri yapmamıştım hiç. Bu yüzden hatalarım varsa şimdiden özür dilerim.

Soru: Sabah uyandığında ilk ne düşünürsün ?
Dragon: İş programım olduğu zaman onu düşünürüm. Ama rahat olduğum zaman sadece müziğimi düşünürüm.
Soru: G dragon, Yoo Hee Yeol sana ne ifade ediyor ?
Dragon: Bu ne. (Güler) Yoo Hee Yeol seonbae ve ben bazı duyguları paylaşıyoruz.
Soru: Iron man, Thor yada Captin America, Hangisi beğeniyorsun (seçiyorsun) ?
Dragon: Pekala, seni (sizi) beğeniyorum. Nasıl başka bir şeyi beğenebilirim ?
Soru: 8 sana ne ifade ediyor ?
Dragon: Şanslı sayım.1988 de doğdum. Doğum günüm 18 ağustos ta. (8. ay) Her ağustosta solo albümler için hazırlık yaparım. Sekizin benim için önemli bir sayı olduğunu seziyorum.
Soru: Ne sana saç sitilini değiştirttiriyor ?
Dragon: Bu bir çeşit meydan okuma. Değişimi seviyorum. Ama çok fazla değiştiriyorum. Saçım çok zarar gördü. Kel kafalı kalmak hakkında endişeleniyorum (korkuyorum). (Gülümser.) Dalga geçiyorum.
Soru: Sevdiğin bir kızın önünde ağladın mı ?
Dragon: Aslında çok ağlarım. Ağladım, evet. Sanırım biz ayrılırkendi. Ben çok hassasım ve utanç verici olduğunu hissetmedim.
Soru: Mesgul olduğun için Gaho yalnız hissediyor mu ?
Dragon: İki köpeğim var. Bu büyüklükte. Onu çok özlüyorum. O yalnız hissetmiyor çünkü çok insan var. Beni hatırlar mı bilmiyorum. Onu en son gördüğümden beri bir süre geçti. Şimdi gidip onu görmek için zamanım yok.

Çeviri bana aittir. Bu yüzden berbat olabilir :D
Bazı şeyleri çeviremedim. Çok vaktim yoktu. Ama yinede çeviri bana ait. Alıntı yaparsanız bu blogdan olduğunu belirtin :)

Ve video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder