Translate

17 Eylül 2013 Salı

Music Bank videoları (1)

Konsere gitmiş ve büyüsüne kapılıp video çekememiştim. Fancam lerden iyisi geldi :)
Videolar o kadar güzel ki canlı canlı izlememe rağmen videoları izleyince çığlık atmak istedim.
(Yeppudaa dan alıntıdır.)

İstanbul tanıtımı gayet güzel olmuş. Umarım diğer guruplar izler de gelmek ister.


Açılış: Tarkan çalmaya başlayınca çok şaşırmıştım.

Ve Hong Ki nin sahnede yaptığı eğlenceli dansla I wish
Ses tonuna ölürüm ben onun <3 Şebek.

Ve Hong ki türkçe 'okuyamıyor' :D Zorlandı tabi.
Hala neyi tekrar ettim bilmiyorum :D Anlayan varsa söyleyebilir.

Şebekliğe devam. Ft island I hope

Millet 'Kendimi gördüm' diyor. Kamera benim olduğum yerin yakınından bile geçmedi. 
Bide platinium bilet olcak :S
Platinium bileti olanlar orda sesi kısılıp berbat çıkmasına rağmen ısrarla bağıra bağıra Ft nin şarkılarını söyleyip çevresindekilere işkence eden birini gördülerse o benim işte :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder