Translate

7 Eylül 2013 Cumartesi

Aşk nedir ?


Geçen gün bunu düşündüm. Aşk nedir ? Aşk gerçekmidir ? Şu ana kadar çok fikir değiştirdim.
  Küçükken aşkın olduğuna inanırdım. Ama o kadar güzeldi ki ben hiç aşık olamayacaktım. Bir yerlerde insanlar birbirlerini her şeyi yapacak kadar seviyorlardı. Birlikte yaşlanıp mutlu ölüyorlardı.
  Sonra büyüdüm. Dünyanın toz pembe olmadığını öğrendim. Nefret sevgiden daha güçlüydü. Sevgi aşka dönüşecek kadar büyüyemiyordu. Herkesin kendi çıkarları için yaşadığı bu dünyada aşk kadar masum ve güzel bir duyguya yer yoktu. Hala bir çocuğun gözleriyle bakıyordum aşka. Mutsuz bir çocuğun gözleriyle.
  Ve biraz daha büyüdüm. Aşk ? Asıl sorunun 'Aşk var mı?' değil 'Aşk nedir?' olduğunu fark ettim.
Soracak kimse olmadığı için gördüklerimden fikir üretmeye çalıştım. Aşık olduğunu söyleyen insanlar vardı. Ve aşkın güzel olduğunu söyleyenler. Ama aynı insanlar değillerdi. Ayrıca bir kaç yılda biten bir duygu olduğunu öğrendim.
Yani ilkinde haklıydım. Aşk denen şey vardı. Ama maalesef ikincisinde de haklıydım. Bu dünyada öylesine masum ve güzel bir duyguya yer yoktu.
  Şimdiki düşüncelerim bu. Aşk var ama anlatıldığı gibi bir duygu değil. Ama kim bilir. Ben hala gencim. Belki yine düşüncelerim değişir.

2 yorum:

  1. Ayy bunu nasıl kaçırdım ben?Keşke görseydim burdan da alıntı yapardımki :)
    Yepp yorumunu görüü görmez bura geldim keşke bu ka kısa yzmayaymışın benimkine nie uzun dediğin şimdi anlaşıldı.
    Çok düşündürücü olmuş ama umarım ikinci fikrinde haksız çıkarsın ya da zaman sana bunun yanlış olduğunu söyler kim bilir :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eneem çalma benden :D :D

      Kısa ve öz :D Kısa yazınca insanlar okumaya üşenmiyor :D :D

      Yada Yıldız misali Jong Hyun gibi biriyle çarpışırım ^-^

      Sil