Translate

22 Nisan 2014 Salı

Yeni Blog Mu Açsam ??

Bir süredir bunu düşünüyorum 'Yeni bir blog mu açsam ?'  Bu aslında sizin için bir soru. Bir şekilde yanıt verebilirseniz sevinirim.

Neden yeni blog ? Teması farklı olacağı için.
Malumunuz bir hikayem var. Aslında siz bir tanesini biliyorsunuz. Yazmak istediğim yada yazmaya başladığım çok hikaye var. Bunlardan bazılarını da paylaşmak istiyorum. Örneğin bir BigBang fanfictoin, bir Nu'est fanfiction, iki adet tamamen uydurma karakterlerin olduğu hikayeler.
Ama biliyormusunuz bilmem hikaye yazmak okadar kolay değil. Düzenli olmak gerek. Ve başka işlerin aksamasına sebep oluyor. Geleceğim için ders te çalışmalıyım.
Ama 'Belki' dedim. 'Bir şekilde kazancım olursa...' Eğer öyle bir şey olursa vicdan azabı da hissetmem dersler yüzünden. 'Mesleğim bu' diyebilirim.
Bildiğim kadarı ile bloga reklam alınabiliyor. Hem benim için de alıştırma olur.
Ama yine de kendime güvenim yok. 'Takip eden olur mu ki?' diyorum. Bir yandan da böyle birşey yapmazsam içimde kalır...

İşte size sorum bu. Ne yapmalıyım ??

5 yorum:

  1. Hımm zor bir karar.Yani bence bu bloğun güzel ama bir de sırf fanfiction ların olduğu bir blogda açabilirsin.Ama ondan önce kendini iyice tanıtmalısın.Yani yeppudaa da baya takipçisi var hikayenin.Bence yazmayı istediğin bir kaç fanfiction ı da ilk önce yeppudaa ya yaz.Orada iyice bi ünlen ondan sonra blog açtığını duyurup yeppudaa dakileri bloğuna çek, dışarıdan insanlarda gelir zamanla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel dedin. Öyleyse wattpad ve Yeppudaa da iyice reklam yapayım ben :D sonrası için de sonra düşünürüz :D
      Yorum için teşekkürler. Çok yardımcı oldun ^-^

      Sil
  2. Ne demek senaristimize yardım etmek görevimiz :D

    YanıtlaSil
  3. Sevgili senaristim gerçekten sen bu işe girişirsen yaparsın. Çünkü herkes sen gibi güzel yazmıyor. Kendine bağlıyor hikayelerin :) zati yepte okur kitlen var. Bence zamanla bunu arttırırsın sen... yani ben yeni bloğun iyi fikir olduğunu düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sanırım Tagamashi haklı. Biraz daha zaman gerek :D

      Sil