Translate

6 Haziran 2014 Cuma

M.I.B 엠아이비 (Most Incredible Busters)

Yeni yeni tanımaya başladığım Bigbang'ten sonra favori gurum M.I.B
Youtube ta öyle gezinirken Men in black şarkısıyla çıktı karşıma. (Evet Men in black yani siyah giyen adamlar filminden bir klip olmuş)

Klip eğlenceli ve ilgi çekici ama beni çeken kısmı o değildi tabi. Farkettiyseniz orda bir japon var. Heh işte o yüzden dinlemeye başladım gurubu. (Japonlar yakışıklı olsun olmasın ilgimi çekiyor)
Şarkılarda güzel olunca ikinci sıraya yerleşti gurup.
Ama maalesef çok tanınmıyor. (Yada bu iyi birşey mi ?) Normalde sevdiğim ünlüler konusunda kıskanç değilimdir ama nedense Kangnam (japon olan) ı çok sahiplendim.
Gurubun çok tanınmaması iyi hoş ta arama motoruna m.i.b yazınca 'makina imalatçıları birliği' çıkması da hakaret gibi geliyor.

Neyse kısaca tanıtalım gurubu.
Şirket Jungle Entertainment
Üyelerimiz 4 kişi 
Kang Nam (Namekawa Yasuo) 23 mart 1987
Ana vokal. Gurubun en büyüğü. Japon. (Japon üyeye korede bir yer adı vermek...) Annesi koreli. Doğum yeri Tokyo. Koç burcu. Kan gurubu A
2010 da Japonyada Kick Chop Busters adlı bir guruptaydı. Ama bilinmeyen nedenlerden guruptan ayrıldı.
Ayrıca I hear your voice u izlediyseniz 17. bölümdeki hırsıza birdaha bakın :D (Kendi tepkimi hiç unutmayacağım.)
Single şarkısı: Say My Name


5Zic (Kim Han Gil) 26 temmuz 1988
Lider. Repçi. Kan gurubu 0. Aslan burcu.
Single şarkısı: Beautiful Day

Cream (Kim Gi Seok) 14 şubat 1990
Vokal. Repçi. Kan gurubu AB. Kova burcu. (Sevgililer günü hediyesi gibi:)
Single şarkısı: Do You Like Me

Sims (Sim Jong Su) 27 şubat 1991
Repçi. Maknae. Kan gurubu A. Balık burcu.


Bazı şarkılar:
G.D.M (Bazı yerlerde Girls Dreams Money, bazı yerlerde de Girls Drinks Money olarak geçiyor. Bende çözemedim.)
İyiki kısaca dedim.
Celebrate
Only Hard For Me
Nod Along

P.S: Bilgiler için ingilizce wikipedia dan yardım aldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder