Translate

28 Haziran 2014 Cumartesi

Starry Night Chibileri

Tatilde bol bol yazı yazar, hikayeleri düzene sokar bol bol yeni konu eklerim bloga diyordum. Ama ne yazık ki bir süredir doğru düzgün bir şey yazamıyorum. Bunun için takipçilerimden özür dilerim.

Tüm kış boyunca evde oturup beynimi ve hayal gücümü kullanırken yazın daha az beyin gerektiren hobiler edindim. Belki de bundan dolayı oturup doğru düzgün yazamıyorum. 

Yine de en azından çizim yapıyorum. Yeni kalemlerim var. İşte Starry Night ın yeni çimleri ve renklendirmeleri...
Farkındayım çok yetenekli değilim ama kendimi geliştirmeye çalışıyorum.

Bölüm 5: 
Mika Yıldız ve Jong Hyun u yemek yerken(Aslında tartışırken) görür.

 Bölüm 24:
Yılızı kolundan sürükleyen Jong Hyun zaten Yıldızın incinmiş ayağının daha kötü olmasına sebep olduğu için onu taşır.

Bölğm 5:
Jong Hyun Yıldızın şifresni çözmeye çalışır.

Bölüm 25: 
Yıldız Metenin seslenmelerine karşın uyanmamaya direnir

10 yorum:

  1. Bu starry night ın chibilerine bayılıyorum ben yaa.Çok şeker duruyorlar :D Ama sanki ilk 2 resmin boyanmamış halini daha çok sevmiştim.Böyle hani kesik kesik çizgilerele daha tatlı duruyordu.Diğer resimlerinde de hep dizikolik imzanı mı atıyorsun yoksa gerçek adını mı? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bende çizmeye bayılıyorum D: Tabi daha çok iyi değilim ama seveni olması mutlu etti beni D:
      Bir ara karalamaları da eklerim konuya ^-^

      Evet ailem manyak insanlardı.. Nufusumda dizikolik yazıyor :D :D :D Yok sadece internete yüklediklerimde birileri sahiplenmesin diye yazıyorum onları :D

      Sil
    2. Evet ekle! :D
      Haha ailenden beklemem ama senden beklerim :D 18 yaşına gelince adını değiştirebilirsin biliyorsun değil mi? :D :D

      Sil
    3. Yok ya seviyorum ben adımı :D Amacım gizemli olmak :D ismimle bir alıp veremediğim yok :D

      Sil
  2. starry night sanki yaşıyor gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen daha yeni çizimleri görmedin :D (Çünkü çizmedi.)

      Sil
  3. böylelikle onları senden başkası göremeyecek kadar gizli kalıyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep bir gizemlilik peşinde olan çılgın bir yazarım ben ya :D :D (Yazar kendinden tiksindi)

      Sil
    2. yo yoo woo bin'in dediklerini hatırla doğum günü videonda :D

      Sil
    3. Ah o video yu çok seviyorum ki ben :D :D

      Sil