Translate

9 Kasım 2014 Pazar

Ve Dizkolik Amacına Ulaşır !!


Bilen bilir bir süredir renkli üye olmak isteyen, hareketli avatarlara ağız suyu akıtan biriyim. Biriydim !


Uzun süreli isteyin ve azıcık, çok azıcık azmin ardından benim de rengim ve hareketli avatarım var ^^ Ve evet her beni mutlu eden olayda bu resmi kullanacağım.


Buraya ulaşmamın acınası bir süreci oldu

Bir süre önce ilk olarak manga ekibine başvurmuştum... Kabul edebileceklerini, ama önce deneme için bir one shot çevirmemi istediler.
Bende aldım mangayı çevirmeye başladım.. Derken bazı önemli kişisel sorunlar çıktı ve ben ay geçmesine rağmen sadece 4-5 sayfa çevirilmiş şekilde bırakmış mangaya öylece boş boş baktım... Zaten versem de mangayı tamamlayıp, öyle geç kabul ederle rmiydi ki beni ?
Özür dileyerek bunu yapamayacağımı söyleyip vazgeçtim bu çeviri sevdasından..

Bu olaydan önce mi sonra mı olduğunu hatırlamadığım birde CNBlue çeviri isteğim oldu. Çevirmen aranıyor deyince hemen atlamış ve bir çeviri almıştım.. İlk çevirime göre gayet iyi olduğunu söylediler ve bende konu açtım. Okundu tebrikler falan... Derken bir de baktım ikinci çeviri gelmiyor.. Ya beni unuttular, ya zaten kendilerine yetecek kadar çeviri var yada benim çevirim sandığımdan kötüydü.. Sanrım sonuncusu. Neyse o da öylece havada kaldı.

En son denemem ise bayanlara özel forum sorumlusu olmaktı. Aranıyor yazmışlar ve bende bir yöneticiden alıntı diğerinden etiket ile bu göreve talip olduğumu yazdım..
Aradan 4 gün geçti ses yok..
Daha sonra biraz daha.. Dedim herhalde girmiyor yöneticiler bu kadar sık. Sonra konuştuğum bir arkadaşın bayanlara özel bölüm sorumlusu olduğunu görmemle yıkıldım..
Ciddi ciddi kırılmış, duygulanmıştım. 'Neden sevenim yok' dedim. Bende her gördüğüm hatalı konuyu söylüyordum.. Elimden geldiğince yardım edip kurallara uyuyordum. Hatta çok uzun süreyi yeppudaa da geçiriyordum. Neden benim seçilemiyordum ki ?
Haha meğer yöneticiler görmemiş mesajımı.. Oysa bazılarına başvuru olmadan görevler bile verilirken bu olay beni gerçekten üzmüştü.


'Neden uğraşıyorum ki?' dedim. Neden yeppudaa da bu kadar vakit geçiriyordum ? Hemde benden sonra gelen, bilmem ne kadar da bir siteye giren üyeler gözümün önünde birer birer renklenirken..

Bu istek olayı değildi. Biraz komplekse dönüşmeye başlamıştı. Bunca üye birşeyler için yeterli de ben mi değilim ? Zaten kazancım olmayacak.. hatta belki de zamanımı alacak bir şeyler için gönüllü olurken, bu görevlere layık görülmüyor muydum ? Yeteneğim yok muydu yöneticik veya sorumluluk konusunda ?

İşte böyle saçmalıyordum. Sonunda pembe rengi ve düşük seviyeli gifi ile Yeppudaa dergi ekibinde editörlük aldım.. Artık huzur bulabilir ruhum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder