Translate

19 Mart 2014 Çarşamba

Seoul'de Hologram Konser

Az önce (Bunu gece üçü çeyrek geçe yazıyorum.) ArirangTv de Seoul den bahseden belgeselimsi bir şey vardı.
Barları falan gösterdi. Ve pazarları. Kısaca Seoul de güzel olan ne varsa.
Bir ara konser salonundan bahsetti. Salonda Bigbang, Psy ve 2ne1 ın hologram konserleri vardı.
(Şöyle bir göz gezdirdim. Allkpop ta Bigbang'in Fantastic baby ve Bad boy, 2NE1'ın I'm the best ve Fire, Psy'ın da Gangnam styl ve Gentleman şarkılları olduğunu yazmışlar)
Çıkanlar 'Düşündüğümden daha gerçekçiydi' gibi şeyler söylediler. Hatta biri konser sırasında ağlıyordu.
Tam anlamıyla kıskançlıktan geberdim.
Fotoğraf ta eklemek isterdim ama o an ekran yakalamak aklıma gelmedi. Ve internetten resim çalmak ta istemedim. (Hologram concert in seoul yazın resimleri çıkar)
Program bitti ve benim aklımda üç şey vardı. 'Bende istiyoruuuuum!! T-T' , 'Koreliler yapıyor hep böyle güzel şeyleri' ve 'Bunu bloga yazmalıyım.'
Ben burayı da ekliyorum 'Koreye gidince gideceğim yerler' listeme. (Yok öyle bir şey)

Şimdi biraz hayal kuralım.
Düşünsenize burada öyle bir yer açılsa, k-pop idolleri olsa, sık sık gidebilsek...
Ah ne saçmalıyorum ben. Burada öyle salon açsalar Tarkan falan çıkar. Yada Bieber ve şu ingiliz çocuklar.

Zaten hologram. Canlısı gibi olmaz. Bilgisayar bize yeter... (Kendini avutuyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder