Translate

24 Mart 2014 Pazartesi

Bu Ay Takıldığım 5 Şarkı/Klip (Mart 2014)

İşte size bir seri daha.
Hani olur ya yeni bir şarkı dinlersiniz de dilinize takılıp durur. Şarkı dinlerken hep ondan başlarsınız. Yada eskiden çok dinlediğiniz ama sonra bıraktığınız bir şarkı yeniden hortlar. Bende her ay benim için hortlayan, dilime takılan, sürekli dinlediğim 5 şarkıyı ve sevme sebebimi anlatacağım bir seri yaptım. (Böylelikle bu sefer ne yazsam derdinden de kurtuldum)
Aman ne güzel. Hadi biraz daha vebal alalım.

1

AlphaBAT - 딴따라

Bu şarkının melodisi çok hoşuma gitti.( Tabi deri kıyafetler tuhaftı. Ama yinede kötü değil) Kareografi de hoştu. Birde nakaratı. 'tantara hacımmara darahera larıllara' (Evet sadece okunuş)
Şarkının türkçesini bulmadım. İngilizce vardı da ne zaman açsam kafam şarkıya gidiyor alt yazıyı kaçırıyorum.
Eğer ben kendime boş zaman bulana kadar çevirmezlerse ben sizin için çevirebilirim belki.

2

B.T.S - Boy In Luv(상남자)

Bu şarkı da çok hoş. Sözleri ve anlamı hoşuma gitti. 'kkwak jaba nal deopchigi jeone Nae mami neol nochigi jeone'
Hereketler/Dans çok hoş. Konusu biraz fazla liseli olsa da kabul edilebilir. O kadar çok dinledim ki bunu basit kısımları (Hızlı olmayan yerler) baya baya ezberlemişim.

3

ToppDogg - Arario (아라리오)

Tuhaf bir klip daha. Yeni guruplar ve sevimliler. Toplam 13 kişiler.
Daha hiç bir üyeyi tanımıyorum. Ve seçim yapabilmiş değilim. Ama  gözüme takılanlar var.
Klipte hoş olan şey eski bir kore müzik aleti olan gayageum u da kullanmaları. Heartstrings i hatırlatıyor.

4

GOT7 - Girls Girls Girls

Hoş bir şarkı daha. İnsanın diline takılıyor. 'Girls girls girls They love me'
Bu da yeni guruplardan. Üyeler içinde Tayvanlılar ve benden küçüklerde var. (Bu yaşlanmış hissettirdi)
Klip çok başarılı değil. Neyi anlatıyor şimdi ?? Sonunda bir şeyler olmalıydı.
Ama onun dışında iyi. Başlardaki motorlu kaykay benzeri şeyi çok sevdim. (Bende istiyorum T-T)
Kareografı de hoş. İnsan ister istemez nakarat sırasındaki hareketi yapıyor.
Şarkının sözlere gelecek olursak. 'Çok fazla kendini beğenmişler. Bu öz güven nereden geliyor ??'
Böyle düşünüyordum. Sonra baktım JYP denlermiş. 'Pekala şimdi anladım'
O şirket nedense öyle...

5

ToppDogg - Follow me (말로해)

Ve yine topp dogg
Bunun klibi gerçekten iyi. Çekilen ortam falan. Gençler ya serseri takılıyorlar. (Hepsi benden büyük)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder