Translate

13 Mart 2014 Perşembe

Yeni Bir Ramen Markası Buldum

İşte size Nudo !
Daha önce bulduğum bütün ramenleri denedim. Nongshim ilk ramenimdi. Sordum ve satanlar domuz eti yok dedi. 'Domuz eti yok' un 'helal' olmadığını biraz geç fark ettim :/
Neyse sonra Türk yapımı çin orjini (bu da tam olarak ne anlama geliyorsa) Kungfu bardak ramen almaya başladım. Tadı.... yeteri kadar iyi değildi. 
Sonunda Indomie markasını keşfettim. Bardak ramen için Forum istanbula gitmem gerekiyordu ama tencere için olanı her yerde bulmak mümkündü. Tadı Nongshim gibi olmasa da iyiydi.
Bir süre sonra bardaktakileri bulmak zorlaştı.
Derken bir gün bir makette bununla karşılaştım. Türkçe, Endonezya orjini ve tüm mezhepler için helal sertifikalı. 
Hemen bir tane aldım tadına bakmak için. Satan ajushi ben sormadan 'Bu helal sertifikalı. Güvenle yiyebilirsiniz.' dedi. (Kim bilir daha önce kaç kere soruldu da bıktı artık :D)
Körilisinin tadına baktım. Gerçen güzel. Ayrıca bardakta ve sadece noodle olarak ta buldum. 
Olur da bir yerde görürseniz türkçe diye aşşağılamayın. Ülkerin makarneks i ile alakası yok.
Ve evet onu da denedim. Domestes çorbasının içine makarna düşürmüşler gibi tadı var.

5 yorum:

  1. Nongshim de domuz eti mi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır ama etlerin helal kesim olduğunu sanmıyorum ve haram olan deniz ürünleri var içerisinde. Yani iş sadece domuz eti ile bitmiyor.

      Sil
  2. Nongshim de domuz eti mi var

    YanıtlaSil
  3. Kungfu ramende domuz eti veya yağı var mı????

    YanıtlaSil
  4. Miso ramen hakkında ne düşünüyorsun helal diyolar ama emin olamadim

    YanıtlaSil