Translate

12 Mart 2014 Çarşamba

Artık Yeppudaayı Sevdiğimden Emin Değilim

Biliyorsunuz. Yeppudaa'nın sloganı 'Yeppudaayı seviyorum.'. Benim artık sinirlerimi bozmaya başladı. (Kızgınım anlamında demiyorum. Gerçekten olur ya sinirleriniz bozulur, eliniz ayağınız falan titrer. O derece yani.)
İlk kaydolduğum zamanlar gerçekten kaliteli bir site idi. Ama sonra reklam almaya başladı. Elbet her site relam alıyor ama bunun içinde 18 yaş üstü siteler için reklamlar falan vardı. Yöneticiye söyleyince de o tarz sitelere girmek ile suçlandım. Hadi bilgisayarı kullanan çok. Yanlışlıkla bile girilme ihtimali var. Ama tablette yok ve aynı reklamlar çıkıyordu. Neyse bunu görmezden geldim. Ne de olsa kaliteli bir site. Bu kadar şeye katlanır, reklamlara tıklamamak için çaba sarfederim dedim.
Şükür o reklamlar kaltı.
Ardından yanda çıkan bir kumar sitesi reklamı geldi. Çok genel bir reklam. Tablette bana biraz sorun çıkartsa da hiç sorun etmedim.
Sonra şu fal sitesi reklamı çıktı. Telefonuma ve tabletime birşeyler indirmeye çalıştı. Biliyorsunuzdur bu yüzden bir iki hafta siteye giremedim ve hala da mobilden giremiyorum.
Buna da katlanmayı kabullendim. Eskisi kadar sık giremeyeceğim ama olsun dedim.
Az önce de bir sebepten dolayı biraz canım sıkıldı ve moralimi düzeltmek için aklıma gelen ilk şey Yeppudaa oldu.
Ne yazık kı yeni reklamı ile karşılaştım. Popup (Böylemi deniyor tam emin değilim. Hani şu sen siteyi açınca arkadan açılan gizli site) almışlar.
Nasıl panikle kapadım anlatamam. Kim bilir ne tarz bir site açtı.
Zaten duygusal bir anın üzerine iyi geldi. Ah sadece orada bağlantım olan insanlar var...
Düşünüyorum da şu aylarca girmeme kararını ısrar üzere bozmak bir hata mıydı?
Şimdilik biraz daha uğramama kararı aldım. Ve bu sefer arkasında durmalıyım.
Hikayem için üzülüyorum. Biri benim yerime oraya yazıp etiket yapabilse ne güzel olurdu diye düşünüyorum. Ama bu mümkün değil tabi.
Takip etmek isteyenler için her cuma burada yeni bölüm eklemeyi ve Wattpad (orada da adım -dizikolik-) de güncel bölümlere gelene kadar sık sık eskileri paylaşmayı düşünüyorum. (Ah oysaki ben cumartesi yapacağım etiket için hoş bir özür konuşması bile ayarlamıştım :'( )
Zalımsınız reklamlardaki virüsler...

5 yorum:

  1. Ben seni herhalukarda burdan takip ediyorum sorun değil :)) ama yeppudaayı sevmeye devam et sorun halloldu çıkmıyor o virüslü siteler ;)
    Bu konularda hassassın sanırım..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende mi v.i.p fan oldun yoksa ?? :D:D

      Bir süre yorum yinede :) şu reklam işi otursun gelirim :) Zaten hep bilgisayar hep bilgisayar nereye kadar. Biraz da projelerimi hayata geçirmek için zaman ayırırım :D

      He biraz öyle. Bu kaçıncı çünkü. İki üç tane girdiğim site var. Nasıl oluyorsa bilgisayar çöküp duruyor. Yeter. Yeni aldım bunu da bozamam :D

      Sil
    2. Ben mi? Vip mi? Bilmiyorum vip olduğum denir mi ama bigbangi tanır dinler takip ederim :D eh severim de veletleri :))
      Doğru dedin hep bilgisayar olmuyor insan bi yerden sonra hayattan soyutlanıyor :P ben hep telefondan giriyorum da ayy bu da bozulmasın şimdi pek severim telefoncuğumu :D sen gelene kadar biz de oralarda dolanırık ;)

      O sayfalar ve reklamlar mahfediyor bilgisayarı telefonu filan.. Amanın bozulmasın bilgisayarın da... :))

      Sil
    3. V.i.p den kasıt Bigbang fanı değil. Yani çok ilgilenen az sayıda okuyucular. Örneğin eecemm adlı üye öyle :D
      İşin kötü kısmı önceki ni de ben bozdum bunu bozarsam lanet gibi kalır sürekli bilgisayarı bozduğum düşüncesi :D

      Senden bir ricam var. Arada hikaye sayfasını kontrol eder misin ?? Hani konu kapatma, birleştirme gündeme gelirse geri gelecek dersin. ??

      Sil
  2. Hehe ben vipin tanımını öyle bildiğimden nerde görsem bigbangla işkilliyorum :D
    Tabisi ben de vipim :))
    Ooo o zaman endişelenmekte haklılığın artıyor :)
    Tabi uğrayım hemen sayfaya hatta cnblue sorumlusunu da bilgilendiririm ^.^

    YanıtlaSil