Translate

7 Mayıs 2014 Çarşamba

Okuyanım yok T-T



Geçenlerde blogumda bir anket yaptım. Amacım insanların bloguma ne sıklıkla girdiğini öğrenmekti. Öğrenir ona göre yazı sıklığını arttırır veya azaltırım dedim.


Soru 'Ne sıklıkla bu bloga geliyorsun?' du.


Şıklar ve yüzdeler: 

1) Hesabım var. Takipteyim, her gün bakıyorum   (55%)
2) Hesabım yok ama sıklıkla yeni yazı var mı diye bakıyorum   (11%)
3) Eh işte. Yapacak bir şey bulamazsam (11%)
4) Şans eseri/birinin zoru ile düştüm. Daha da gelmem  (0%)
5) İlk gelişim. Artık takipteyim (11%)
6) I don't understand you. Which language is this ?? (11%)

Bundan çıkartmam gereken sonuç 'Sıklıkla girildiği ve yabancı ziyaretçilerin görmezden gelinemeyecek kadar çok olduğu' olması lazım değil mi ? Tabi oy verenlerin sayısı 9 olmasaydı.

Ben amacım dışında bir sonuca ulaştım. Epi topu 6 okuyucum var T-T
Bir süre ara mı versem yazmaya. Bu yazılarla olanları da kaçıracağım gibi görünüyor...

7 yorum:

  1. Oyy dizikolik diğer bloğu kapamışsın hoş aynısını buraya geçirmişsin :)
    Bence yazmayı seviyorsan okuyanım var mı yok mu önemseme.İnsan ister tabi çok okuyucusunun olmasını ama eğer burada yazmayı bırakırsan duygularını-düşüncelerini paylaşabileceğin başka bir yer var mı? Eğer günlük tutuyorsan deftere yazabilirsin ama sonuç olarak bir yere yazacaksan buraya yazmayı bırakma derim çünkü sonunda bir yerlere yazacaksın.Karışık oldu cümle biraz umarım anlatabilmişimdir ne demek istediğimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog kapanmadı linki değişti. 0dizi yazınca yeppudaa sansür koyuyordu. Link veremiyordum soranlara. Bende sonunda değiştirdim. Öyle taşımalık bir olay yok :D 'Ayarlar, orada yazanı sil ve yenisini link yaz' dan ibaret tüm olay :D

      Yazmayı bırakma gibi bir niyetim yok. Sadece şikayet ediyorum :D :D
      Ve yazı yetiştireceğim iki günde bir diye uğraşıyordum ondan vaz geçeceğim :D

      Ayrıca ankette öyle bir sonuç beklemediğim için yıkıldım. Bu da benim internet günlüğüm olduğundan yazdım :D Hem belki okuyanlar vicdan yapar da blogumu takibe alır :D :D

      Sil
    2. Heee iyi öyleyse ben de kapatcan diye korktum.Et canım şikayet et en azından bu kadarına hakkın var değil mi :D
      Neyse canım üzülme öyle çok artar inşallah okuyucuların :)

      Sil
    3. Yani şikayet edemiyorsam nerde kaldı blogun anlamı :D

      Sil
  2. Uuuu ben gelmeyeli baya değişiklikler olmuş tomo-chan :))
    okumadığım makaleleri okuyayım hemen :)
    Bu blogun da güzel valla takipe aldım seni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi dün gece oldu bende anlamadım nasıl buraya kadar geldi :D
      Bu blog ta değil. Blog aynı. Link değişti :D

      Sil